dinsdag 17 oktober 2017

Kerstkaart #1 - 2017

Ja! Hehe... de kop is eraf. Ik heb mijn eerste Kerstkaart van 2017 gemaakt :-) Het is er één in niet-traditionele kleuren geworden.



Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Merry Patterns. Dit is een heel complete set waarmee je werkelijk alle kanten op kunt. En hij is echt leuk om mee te werken. Je kunt de set deze maand nog GRATIS ontvangen. Meer weten hierover? Stuur me even een mail of laat hieronder een reactie achter, dan neem ik contact met je op.

Zoals ik al zei; het is echt een veelzijdige set; je kunt er natuurlijk Kerstkaartjes mee maken. Varieer met kleuren en maak zo traditionele of juist niet-traditionele Kerstkaarten. Maar je kunt de set ook echt voor andere gelegenheden gebruiken. Houd mijn blog en / of facebookpagina maar in de gaten, dan zul je het zien komende week.

Product List


3 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi zo! En nu er voor gaan want kertmis is dichterbij dan je denkt of aanvoelt met dit nazomer weer ☺

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi geworden, leuke set.

Rosina zei

Prachtig kerstkaartje marlieke en dan ook nog zo een mooi bijpassende envelop erbij...SCHITTEREND!!!

groetjes Rosina