maandag 31 december 2012

Terugblik op 2012

2012 nadert alweer zijn einde en daarom vind ik het tijd om weer eens terug te kijken. Wat heeft 2012 mij zoal gebracht op scrapgebied?

38 kaarten
13  layouts
1 tag
3 tutorials
3 projecten (fotokubus, slingers)

2 gewonnen challenges
2 top-3 noteringen challenges

Verder werd ik in februari uitgekozen als DT-lid voor het nieuwe Challengeblog Mi CAS es su CAS.
In juni was ik gastdesigner bij Dutch Dares.

Ik kwam er dit jaar achter dat ik washitape toch wel een heel erg leuk product vind waar ik heel graag mee werk. In 2013 komen ongetwijfelfd nog veel meer washitape creaties van mij voorbij. Ook kwam vorige maand Stampin'Up eindelijk naar Nederland. Toen ik enkele jaren geleden begon met scrappen, zag ik al snel de materialen van SU voorbij komen op diverse (vooral buitenlandse) blogs. Sinds dit jaar ben ik ook de trotse bezitter van al enkele prachtige SU materialen.
TIP: Nederlandse bloggers kunnen de SU materialen bij Miranda bestellen. Belgische lezers kunnen contact met mij opnemen als ze ook in het bezit willen komen van materialen van SU.

Natuurlijk wil ik ook graag mijn persoonlijk mooiste creaties nog eens plaatsen. Ik heb van elke maand één creatie uitgezocht. Zoals altijd, kun je op de foto klikken voor een vergroting.

januari:



Waxinelichtjes  'beschuit met muisjes'





februari:




layout Femke








maart:




layout: Zo Moe








april:




layout: Fotoshoot








mei:





CAS-kaart







juni:




layout: Vliegen








juli:



tutorial doosjeskaart.






augustus:




layout: Fun in the sun
(al vond ik mijn fotokubus toch ook wel heel bijzonder...)






september:


verjaardagsslinger






oktober:


layout: Verbazing









november:


kaart met de uilenpons van Stampin'Up en washitape





december:





kaart met opgehoogd sterrenvlak en brads







Mijn goede voornemen voor 2013? MEER layouts en / of andere projectjes maken! En jullie? Hebben jullie goede (scrap)voornemens voor 2013?

Tot slot: bedankt allemaal voor al jullie reactie's het afgelopen jaar en voor de leuke contacten die ik met velen van jullie heb opgebouwd door het bloggen! Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezellige jaarwisseling!

8 opmerkingen:

Romy zei

Wat een prachtige dingen heb je dit jaar gemaakt! Ik ben heel benieuwd wat je in 2013 gaat maken :) Alvast een hele fijne jaarwisseling!

femmoltje zei

Wat een leuk jaaroverzicht heb je gemaakt zeg..
had alleen gedacht dat je meer LO's gemaakt zou hebben..
Lijkt dat je dat zo vaak doet.
Leuk dat je het zo helemaal bijgehouden hebt.
Dat 2012 net zo'n mooi en creatief jaar mag worden...

gr femke

KarinsArtScrap zei

prachtige productie Marlieke.
Een fijne jaarwisseling
En een creatief en fijn 2013.

Groetjes Karin

jannekevanveen zei

wow allemaal beauty's schitterend fijne jaarwisseling liefs janneke

Maia zei

Allereerst een gezellig, gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst!
Wat een mooi en compleet overzicht heb je gemaakt en wat doe je dan toch stiekem veel in een jaar op scrapgebied vind je ook niet?
Mijn goede voornemen is ook eens wat voor onszelf te maken als herinnering voor mijn kids ( inmiddels 16 en 18 )of ik er toe kom weet ik niet want het is ook zo leuk om een surprise voor anderen te maken maar ach we zullen zien.
Bedankt voor je altijd lieve reacties en steun en we zetten het gewoon gezellig op z'n brabants door komend jaar!
Liefs Maia

Je@net zei

Wat leuk om te zien en te lezen, Marlieke.
Jij ook een voorspoedig en creatief 2013 gewenst!

Johanna zei

Wat een leuk overzicht en wat een boel heb jij gescrapt het afgelopen jaar. En meer layouts...dat is ook mijn voornemen! Misschien kunnen we elkaar blijven uitdagen en inspireren, dat hoop ik van harte!
Groetjes, Johanna

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Bedankt voor de reklame. Lief zeg. Voor jullie alle mooie wensen die ik kan geven. En ik geloof niet dat ik iets heb gemist vsn je dit jaar. Ik herken alles.