maandag 11 februari 2013

Stoeltje voor Femke

Hoi allemaal, allereerst bedankt voor alle leuke reacties die ik afgelopen tijd weer heb mogen ontvangen. Vandaag even geen kaart of layout, maar een stoeltje voor Femke. Oorspronkelijk was het een eenvoudig -maar leuk- wit stoeltje. Ik vond het echter wel leuk om haar stoeltje een wat persoonlijker tintje te geven, dus ben ik daarmee aan de slag gegaan met dit als resultaat:

 
(klik op de foto's voor een vergroting)

We zijn zelf heel tevreden over het resultaat, en Femke...... die is er ook helemaal blij mee!
Ik ben van plan om haar kamer ook verder aan te kleden met deze zilvergrijze Nijntjes.

Hebben jullie trouwens gezien dat ik mijn Scor-Pal te koop aanbied? Een hele praktische tool, maar door de aanschaf van mijn Stampin'Trimmer overbodig geworden. Interesse? Zie mijn Te Koop tabblad bovenaan mijn blog.

Ook heb ik een nieuw tabblad aangemaakt voor Belgische lezers, namelijk over de mogelijkheid voor het bestellen van producten van Stampin'Up.

9 opmerkingen:

Louise zei

Achhhhhhhhhhh wat liefffff Marlieke, kan me voorstellen dat Femke daar erg blij mee is, erg mooi gedaan!.


gr.LOuise

KarinsArtScrap zei

o wat een schattig Marlieke dit heb je gaaf gedaan.

groetjes karin

MadeByMaly zei

Wat mooi Marlieke, een prachtig stoeltje.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat gaaf dit stoeltje. Ik hoop dat er goed vernis over zit, kan ze het later mee nemen. Prachtig toch

Maia zei

Prachtig dit stoeltje voor Femke en mooie kleuren zo!
Goed idee om haar kamertje mooi te maken met die schattige nijntjes!
Fijne dag vandaag, blijf maar binnen want het is super koud met die wind brrrr vanochtend op de fiets.
Groetjes Maia

marja zei

Wat een gaaf stoeltje heb je ervan gemaakt Marlieke!

Lieve groetjes Marja.

Romy zei

Wat een mooi stoeltje! Een heel toepasselijk prinsessentroontje voor jullie kleine meid :)

chantal zei

Oh Marlieke wat een mooi stoeltje! Natuurlijk zal Femke hier super blij mee zijn!
Je score pal ik weet dat op onze tweedehandssite er al verschillende verkocht zijn miss eens daar proberen?
je kan je altijd aanmeleden
http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/252486231526413/

liefs Chantal

femmoltje zei

hoihoi
Wat een gaaf stoeltje is het geworden..
echt heel erg mooi. Zou dr jaloers op worden ;)