zondag 1 september 2013

Augustus 2013

Het was een productieve maand:


6 opmerkingen:

Klaske zei

wow, wat een productie voor een zomermaand! die ballonnetjes linksboven zijn favoriet!!

Gerrina zei

Heerlijk om te zien zo... Ik ben even "bijgekeken" op je blog... De stempels op de Lo uit je vorige post maken ´m helemaal af! Ik denk erover ook ´ns een maandoverzicht te maken, maar wie weet schrik ik zelf wel van wat ik allemaal doe... Ik heb nog zoveel ideeën... Jouw kerstkaart met het subtiele blauw heeft me weer op een idee voor een boek gebracht dat ik aan het maken ben, dus weer bedankt! Groetjes, Gerrina

Scrapcreaties Mirande zei

Tjee, wat ben jij druk geweest deze maand. Ik heb de afgelopen maand niet zoveel gedaan. Maar wie weet nu het gewone leven weer begint dat ik ook weer wat meer productieve knutseltijd heb hahaha. Ik vind je creaties super leuk.Ik vind de lo's erg mooi maar ook de ballonnenkaart bovenaan blijf ik erg mooi vinden. Ben benieuwd naar je creaties van de maand september.
Groetjes Mirande

Maia zei

Heerlijk om te zien van jezelf ( en ook voor ons natuurlijk haha) dat je zoveel leuke ideetjes uitgewerkt hebt deze maand!
Mijn favorieten zijn ook de ballonnetjes kaarten hoor maar je layouts vind ik ook altijd prachtig!
Gisteren een winkeltje ontdekt dat ik nog niet kende in Eindhoven en daar o.a. leuke washitape gekocht. Jij kent het vast al het heet flying tiger erg gezellig daar neuzen en prima prijsjes a la action daar houden we wel van toch?
Geniet van de heerlijke zomerweek die er weer aan komt!
Lieve groet Maia

Romy zei

Het zijn stuk voor stuk prachtige projecten! Ook leuk om de super zomerse kaart tussen de kerstkaarten te zien staan ;)

Unknown zei

Wow, mooie dingen heb je afgelopen maand gemaakt zeg! Die foto van jullie gezin is leuk!
Liefs Angelique