donderdag 5 september 2013

Golfjesweken (3)

Degene die mijn blog trouw volgen, snappen inmiddels de titel boven dit blogbericht wel. Deze keer heb ik een kerstkaart gemaakt met golven, zodat ik ook mijn bijdrage kan leveren aan Yvonne's 52 weeks of Christmas.


De basis is een witte kaart. Ook op wit heb ik een kerstkrans geëmbosst en als je goed kijkt (klik eventueel op de foto voor een vergroting) ook een kadertje. Dit is gemat op rood cardstock en op de witte basis geplakt. Vervolgens met een borderpons een border uitgestanst en er weer een rode strook cardstock onder gelijmd. Het geheel afgewerkt met plakpareltjes. Achteraf heb ik in het midden van de strik ook nog een plakpareltje geplakt, maar ik had geen zin meer om de foto nog opnieuw te nemen, dus dat plakpareltje moeten jullie er maar even bijdenken hoor. 


Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en jullie reacties. Zaterdag ben ik terug met een layout met golven.



4 opmerkingen:

Gerrina zei

Super elegant deze kaart! Eenvoud in kleur geeft deze een sterke uitstraling! Zonnige groetjes, Gerrina

Henriët zei

Wat een leuke kaart! Mooie embossing heb je gebruikt. Ik hou welk van deze kleuren voor de kerst.
Groetjes van Henriët

Je@net zei

Wat een prachtexemplaar, Marlieke, erg mooi (net als al je andere 'golfkaartjes' :o)

Mieke zei

Inderdaad een elegante kaart. Wat mooi!