zaterdag 19 oktober 2013

Een vrolijk HB kaartje met hexagons

Op het challengeblog van Crazy For CAS hebben we eerder vanmorgen de winnaars van de hexagonchallenge bekend gemaakt. Ondanks dat de challenge er dus al op zit, heb ik toch nog eens een kaartje met hexagons gemaakt. Eigenlijk was het de bedoeling om weer eens een layout te maken, maar oh oh oh veel te weinig tijd. Maar met dit kaartje ben ik toch ook wel weer heel blij.


Ik ponste uit verschillende kleuren cardstock 5 hexagons en trok met zwarte fineliner een randje in elke hexagon. Uit iedere hexagon stanste ik m.b.v. de letterstansjes van Memory Box een letter en die randjes voorzag ik met fineliner van een stippellijntje. Met een SU sentimentje stempelde ik nog het woord ' birthday'  en zo ontstond dit vrolijke kaartje.



Dan wil ik dit berichtje nog even afsluiten met een bedankje aan alle nieuwe volgers die er de afgelopen weken bij zijn gekomen. Leuk dat jullie mijn blog de moeite waard vinden! En ook een bedankje aan iedereen die de laatste tijd weer berichtjes achter heeft gelaten bij mijn creaties. Echt....het lezen daarvan verveelt nooit! 

10 opmerkingen:

Maia zei

Haha Geen tijd heb ik ook last van gehad afgelopen week en we hadden nog wel vakantie!
Erg mooi deze hexagon kaart!
Zo perfect gemaakt al die lijntjes!
Fijne zondag!
Groetjes Maia

Cornelie zei

Hexagons blijven mooi, dus ik vind je kaartje echt zo tof! Mooi met de vrolijke kleuren, erg leuk gedaan!

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Marlieke.

gr karin

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik was er meteen verliefd op, toen ik het op de plank in je knutselkamer zag staan.

Henriët zei

Echt weer een top kaartje.
Groetjes van Henriët.

Mieke zei

Wat ziet dat er leuk uit! Heel mooi!

Misseke zei

Hele leuke CAS kaart Marlieke - heel geslaagd.

groetjes,
Misseke

Gerrina zei

Dit is een hele mooie! En ja, ik blijf die vorm ook zo leuk vinden... Groetjes, Gerrina

Renate zei

Leuk kaartje! Lekker eenvoudig, en door de kleurtjes ook nog eens lekker vrolijk. Toppie!

-xies- Renate.

femmoltje zei

erg mooi weer Marlieke...
Lekker vrolijk ook met die kleurtjes