dinsdag 4 januari 2011

4 minikaartjes



De vlinder heb ik bewerkt met Glimmermist. Dit kan ook met bijvoorbeeld embossingpoeder.


Het afdrukje is van Inkadinkado.
de borderpons is van EK Success.


Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van twee Martha Stewart ponsen:
- Doily Lace
- Birds on a wire





















- Bloemenpons van Pipoos
- Takjespons van McGill
- Startburstpons van McGill
Er moet nog een tekst(stempel) geplaats worden. Maar omdat deze kaart voor diverse gelegenheden gebruikt kan worden, heb ik daar nog even mee gewacht.

Werkwijze en materialen:
- Specifieke materialen heb ik onder elke kaart vermeld.
- De randen van alle kaartjes heb ik gemaakt met Nestabilities. Vouw eerst een stuk cardstock doormidden, plaats dan de Nestabilitie op de kaart met de linkerkant van de Nestabilitie net over de vouw van de kaart. Haal het geheel dan door de Cuttlebug. Eventueel kun je daarna de randjes nog aanzetten met inkt.
- Voor alle kaartjes heb ik gebruik gemaakt van de paperpad Delovely van Cosmo Cricket.

12 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Hoi Marlieke,
Leuk dat je meedoet aan mijn Candy!
Wat heb je veel super leuke kaartjes gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Jolanda zei

Hey Marlieke,het zijn schatjes,wat een mooie kaartjes zeg!!
Fijne dag!!
Liefs,Jolanda

Louise zei

Wat een schattige kaartje Marlieke, zijn stuk voor prachtig.

gr.Louise

Klaske zei

wow Marlieke, wat leuke kaartjes zeg. Leuk idee!!

Unknown zei

Ze zijn gaaf geworden ik hou wel van mini ..hihihi misschien omdat ik zelf mini ben!
groetjes,Lean

chantal zei

Vind ze allemaal mooi en leuk!
liefs Chantal

Odetta zei

Wat een mooie kaartjes! Ik hou van jouw stijlvolle stijl en je maakt altijd hele mooie kleurencombinaties! Groetjes, Odetta

Romy zei

Ze zijn dan misschien mini, maar wel MEGA leuk:)

SCRAP TALK zei

Hoy Marlieke,
Mooie kaartjes! Heel leuk!
Fijne dag!
xxx
C.

Pia zei

wow so beautiful, great details and colours
hugs Pia

Miranda zei

wat een leuke/mooie kaartjes Marlieke.
En wat een goed idee van die nestabilities.
Kun je hem gewoon meteen dubbel stansen??

Groetjes Miranda

Unknown zei

Hoi Marlieke
Leuk je reactie op mijn nieuwe candy ja 225 moet te halen zijn voor maart. Inderdaad heb je niet stil gezeten als ik zo al die kaarten zie van jou ze zijn erg leuk geworden en wat een leuk idee om je eigen top tien op je blog te plaatsen. IK ben nu bezig met winterfoto's en plaats deze dagen nog een sneak peek op mijn blog, verder heb ik een kaart gemaakt die ik deze week nog met mijn bewoners ga maken. je zult hem wel zien op mijn blog.

Groetjes Scrapfanaat Peter