zaterdag 19 maart 2011

Beurs Den-Bosch EN Kaart gekregen

Vandaag ben ik naar de Knotsgekke kaarten- en Scrapdagen in de Brabanthallen in Den-Bosch geweest. Het was erg druk en warm, maar ik heb wel wat leuke spulletjes gekocht:















Ook heb ik weer even gezellig kunnen kletsen met Sylvia van Scrapletters (klik hier voor haar webwinkel en klik hier voor haar blog).


Verder lag afgelopen week deze mooi kaart van Odetta in mijn brievenbus. Bedankt, Odetta! Neem ook eens een kijkje op haar blog!

14 opmerkingen:

Romy zei

Wat een gave aankopen heb je gedaan! Ik ben heel benieuwd wat je daar allemaal weer mee gaat maken:) En wat lief dat Odetta je dat prachtige kaartje heeft gestuurd. Ik kreeg van de week ook al zulke leuke Odetta-post in de brievenbus. Word altijd al blij als ik haar handschrift zie op iets dat op de deurmat ligt, hihi:)

Jolanda Cuper zei

Prachtige spullen daar ga je vast super mooie dingen mee maken! Veel plezier ermee! Je hebt ook een mooie kaart gekregen!
Groetjes Jolanda.

Maia zei

Leuke spullen heb je gekocht op de beurs!
Wij waren daar donderdag en toen was het helemaal niet zo druk (waarschijnlijk omdat de handwerk beurs toen nog niet open was). Wel heel gezellig en veel ideetjes opgedaan.
Je boft maar met zo'n mooie kaart!
Groetjes Maia

Odetta zei

Ik vind dat je je netjes hebt ingehouden, oké Martha Stewart-ponzen zijn een flinke aanschaf, maar dan heb je ook wat zeer de moeite waard is.

Ik zie dat het vogelkooitjes door de TNT is verhuisd, sure we can, hihihi.

Lieve groetjes & een fijn weekend!

Odetta

jannekevanveen zei

blij dat je het zo leuk hebt gehad en lekker geslaagd bent,ik zou eerst naar de beurs van zwolle maar daar waren niet zoveel scrapwinkels dus ben ik maar niet gegeaan en den bosch ligt effies tever weg om zo even naar toe tegaan gr janneke

KarinsArtScrap zei

nou marlieke je hebt ook leuke spulletjes gekocht.
ik zie dezer dagen wel wat je ervan gemaakt hebt.
en ja het was er ontzettend warm.

groetjes karin

Unknown zei

lekker geshopt zie ik en een mooi kaartje heb je ook gekregen van Odetta.
groetjes,lean

Jolanda zei

ooohhh wat is shoppen toch leuk...toen ik nog niet scrapte kocht ik veel schoenen.....nu niet meer hahahaha...je aan kopen zien er super uit en wat een mooi kaartje van de super lieve Odetta,,,geweldig!
Fijne zondag
xx

mariska zei

Heeej meid

Wat een leuke spulletjes heb je gehaald zeg!
Ziet er goed uit. Ben benieuwt wat je er mee gaat maken.
En wat een mooie kaart heb je gekregen zeg.

Liefs mariska

Klaske zei

Leuke spulletjes heb je gekocht. die Marjolaine van BG blijft gaaf... zie je creaties graag tegemoet...

Thamar, zei

hoi Marieke

Wat leuk dat je even langs kwam op mijn blog.
Ik had al een lo van jou bewonderd bij de scrappassion challenge.
Erg leuk dat moet een winnaar worden.
Ga jij ook 2 oktober naar de pink ribbon van scrappassion?
Ik ga je zeker volgen

gr Thamar

Louise zei

Leuke spulletjes heb je gekocht, veel plezier ermee.

gr.Louise

SCRAP TALK zei

Veel plezier met je nieuwe spulletjes!
aart van Odetta :-))
Liefs,
xxx
C.

MadeByMaly zei

Veel plezier met je nieuwe spulletjes. Odetta heeft ons allemaal flink verwend met post. Ik mocht ook al een heuse "Odetta" in mijn brievenbus verwelkomen en net als Romy ben ik ook altijd blij als ik haar handschrift herken.