zondag 24 april 2011

Layout: Kiwi op zijn troon

Vanmorgen was ik al vroeg wakker en daarom kan ik nu deze layout al laten zien:



















(klik op de foto voor een vergroting)

- Het idee voor deze layout zag ik in een nummer van Scrapbook Magazine.
- Het dessinpapier waarop het geheel gemaakt is, is van Paper & Pictures.
- De foto's zijn gemat op wit cardstock.
- De buitenrand is aangezet met een bruine Copic Marker en ook de streepjes heb ik daarmee gezet, nadat ik ze eerst getekend had met een witte Opaque-pen.
- Verder heb ik een stuk kant gebruikt, een strook vogeltjespapier van S.E.I., wit en groen cardstock wat bewerkt is met de borderpons Scallop Dot van Martha Stewart.
- Ook heb ik een doily doormidden geknipt en zowel aan de bovenkant als aan de onderkant een helft vastgeplakt.
- De bloem is gemaakt met een stans van CreaLies. Het vogeltje is van Maya Road en bekleed met dessinpapier.
- Tot slot nog twee stukjes swirl, vergezeld door kleine bloemetjes.

11 opmerkingen:

sevi zei

hoi marlieke,wat leuk.ik wens je mooie paasen gr. sevi

KarinsArtScrap zei

hij is leuk en je foto's ook, hele leuke kleuren gebruikt.

en bedankt voor je hele leuke en mooie reacte.

groetjes karin

Maia zei

Grappig...precies de kleuren van Kiwi!!
Heel mooi gemaakt!
Geniet van het mooie paasweertje (3 jaar geleden lag er sneeuw met de paas..niet te geloven!)
Groetjes Maia

Miranda zei

Hij is erg mooi geworden, leuke foto's ook.

Groetjes Miranda

jannekevanveen zei

heel mooi geworden lekkere vrolijke kleurtjes fijne pasen nog gr Janneke

Jolanda zei

Oooohhh wat mooi zeg,wat een mooie kleuren!
Heel gaaf en de foto's zijn schattig!!Heel mooi gemaakt!
Fijne dagen!
x

Romy zei

Wat een heerlijk vrolijke layout. Precies Kiwi's kleuren:) Supermooi! Nog een fijne tweede paasdag!

Unknown zei

hihihih zo gaaf weer en de titel hoe kom je daar toch weer op.De kleurtjes vrolijken mij weer lekker op..
doegggg,lean

Scrappingann zei

Hoi Marlieke,
Geweldige LO geworden, heerlijke zomerse kleurtjes, ga zo door, dan blijft de regen misschien uit (ja, ik droom lekker door hoor)
We hebben gelukkig weer allemaal zin in frisse kleuren, ik ben vanmorgen op pad geweest met camera in het natuur gebied Carnisse grienden.
Groetjes van Ann

MadeByMaly zei

Wat mooi Marlieke en ik vind je kleurkeuze echt te gek!

Jolanda Cuper zei

Prachtige LO mooi dat blauw met die groene vogel!
Groetjes Jolanda.