donderdag 9 februari 2012

Layout + Top 3 notering + Award

Gisterenavond ben ik met Claudia bij Marianne van Made by Maly wezen croppen. Het was erg gezellig. Ik ben toen begonnen aan deze layout en heb hem vandaag verder afgemaakt:



 (Klik eventueel op de foto voor een vergroting)


Werkwijze en gebruikte materialen:
Als basis heb ik een vel dessinpapier van My Minds Eye genomen. Gemat op bruin cardstock. De foto is twee keer gemat. Schuin over de foto een lint geplakt, met daarop een strik. Achter de strik nog een bloem. Verder een strook en rechthoeken uitgesneden en gemat. Vastgezet met eyelets. Nog wat gehaakte bloemetjes en een extra strik toegevoegd. De letters zijn van My Little ShoeBox.


                          
      



Verder zag ik dat ik in de top-3 beland ben bij de challenge van Digi Doodles Shop's Best en daar hoort deze button bij:




Tot slot kreeg ik van Miranda ScrappyDoo deze award. Dank je wel Miranda!


Met deze award zet je je favoriete blogs met minder dan 200 volgers in het zonnetje. Hun werk is dan ook zeker het bekijken waard. Ik mag op mijn beurt 5 blogs met minder dan 200 volgers in het zonnetje zetten. Dus neem er vooral een kijkje! In alfabetische volgorde:

Claudia
Janneke
Maia
Marianne
Mariska

Dat was het voor vandaag.
Bedankt voor jullie berichtjes!

15 opmerkingen:

Cornelie zei

Wat een prachtige LO heb je gemaakt zeg! Wat een mooie foto! Lief!
groetjes Cornelie

Romy zei

Wat een adembenemende foto en layout! Hij is zo mooi zacht van kleur en die foto is echt vertederend. Gefeliciteerd ook met je welverdiende awards:)

Maia zei

ooooooooooooooooooo wat een schatje....ik smelt hier achter mijn schermpje!
Prachtig je lay out!
Wat kunnen ze toch heerlijk onbezorgd slapen en die slaaphouding zo lief!
Proficiat met je top 3 plaatsje en toch bedankt voor de award hoor ik zet jouw naam er bij op mijn blog onderaan bij het picto.
Toch leuk als je hem van verschillende mensen krijgt!
Fijn winterweekend
Liefs en een dikke knuffel voor die kleine schat!
Maia

Johanna zei

Heel dierbaar deze lay-out! Erg schattig :)
Groetjes, Johanna

KarinsArtScrap zei

wat een schat van een foto marlieke.
je hebt er een prachtige layout mee gemaakt.
proficiat met de top3 en de award.

groetjes karin

mariska zei

Hoi Meid!!

Wat een schitterende layout heb je gemaakt. En wat een mooie foto heb je er voor gebruikt zeg. Enne...alles goed met t gezinnetje en met jou ook alles goed?

Enne..gefeliciteerd met de top3 en dank je wel voor je award :D

Liefs mariska

Claudia zei

Wauw wat is je lay-out mooi geworden. Ik had de basis natuurlijk al gezien, prachtig hoor. En zeker de foto ook van je mooie meisje. Het was super gezellig, doen we snel weer!
Leuk ook de top 3 en heel erg bedankt voor je award. Ik ga hem na het weekend op mijn blog plaatsen, nu even te druk :-).

Groetjes en fijn weekend, Claudia

MadeByMaly zei

Wauw wat is je lay-out mooi geworden. Ik had woensdag alleen het begin en de prachtige foto gezien en ik was al erg nieuwsgierig. Wat heb je hem snel afgemaakt! Gefeliciteerd met de challenge en dank je wel voor de award, ik ben er erg blij mee.

Jolanda zei

ach,wat een plaatje,super mooi Marlieke!!wat leuk dat je bij Marianne geweest bent!!
Echt lief dat kleintje,smelt,smelt!!
Alles goed met je??Met mij wel hoor,ik ga bij de overblijf werken bij Don en Jade op school...thuis zitten zonder kinders om me heen is niets voor mij...geniet lekker van je kleine mooie meisje!!
fijn weekend.

Unknown zei

Super mooi lootje van je meisje wat een heerlijke foto!
groetjes,Lean

jannekevanveen zei

wauw wat lief!! en wat een mooi poppetje,gaat alles goed met haar?en je lo is ook geweldig!!bedankt voor je award ik zal m morgen even plaatsen verder gaat met mij alles goed en ik kijk er nu al naar uit als de kleine er is en leuke foto's te aan nemen en te scrappen hé ik werk nog 3 of 4 weekjes en dan heb ik alle tijd om al mijn foto's te bescrappen haha fijn weekend groetjes Janneke

Jolanda Cuper zei

Wow wat een schatje daar ben je vast heel blij mee! Je LO is ook geweldig!
Groetjes Jolanda.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een foto! Die is absoluut een CANVAS waardig! De LO is ook mooi hoor. Maar die foto houdt mijn blik vast. Mijn hemel.

Nicole zei

Ook jij gefeliciteerd met je award en je TOP3 en je prachtige LO!! Schattige foto. Liefs, Nicole

femmoltje zei

hoihoi

wat is ie leuk geworden zeg..
Heel anders dan hoe je begonnen was..
Maar wle heel super mooi geworden..
En gefeliciteerd met je wedstrijden en awards..

gr femke