zaterdag 9 juni 2012

Kaart It's a boy

Er gaan de komende tijd weer heel wat baby-tjes geboren worden in onze omgeving. Ik ga dus maar vast beginnen met een voorraadje kaartjes. Aan dit kaartje was ik ongeveer 7 weken geleden al begonnen. In etappes heb ik het afgemaakt.




Het afdrukje heb ik ingekleurd met Copic Markers (en met een vinger in het verband, haha). Verder heb ik Kraft Cardstock gebruikt en dessinpapier uit een paperblock van First Edition. Het blauwe lint met smiley erop hadden ze bij de bloemist.

Er zullen dus nog veel zwangerschaps- en geboortekaartjes volgen....

14 opmerkingen:

Louise zei

Dat is wat je noemt een zware bevalling, maar het is wel een lieffie hoor, graapig dat smiley lint.

gr.LOuise


p.s. mail je van het weekend!!

Romy zei

Wat zal de ontvanger blij zijn dat je ondanks de pijn en moeite bij het maken van deze kaart, toch bent doorgegaan. Het resultaat is namelijk een hele mooie en lieve kaart!

Unknown zei

Wauw super gave kleuren combi kraft komt heel mooi uit zo..heerlijk kaartje geworden Marlieke.
fijn weekend groetjes,Lean

KarinsArtScrap zei

wat een lief kaartje marlieke, heel mooi.

groetjes akrin

marja zei

Wat een onwijs schattig kaartje Marlieke, prachtig!!

Lieve groetjes Marja.

Rachel zei

Hij is prachtig hoor...erg lief!!
Groeten Rachel

Lischa zei

wat een schattig kaartje,ik ben nooit zo goed in geboorte kaartjes maken

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Marlieke,
Wat een lief babykaartje. Ik ben benieuwd naar al je andere babykaartjes.
Groetjes Mirande

Mieke zei

Oooh wat een lief kaartje! Heel leuk gedaan.

Jolanda zei

Heel mooi kaartje is het geworden en wat een leuke stempel!!

Groetjes Jolanda

MadeByMaly zei

Wat heb je een lief babykaartje gemaakt. Heel mooi!

Johanna zei

Wat een schattig kaartje!! Hier is het ook een babyboom, dus ik moet ook nodig een voorraadje aanleggen!
Groetjes, Johanna

Maia zei

Dus dat heb jij ook dat iets in delen ligt en blijft liggen, komt me heel bekend voor!
Het is wel een echte boy kaart geworden mooi hoor en knap met je vingers in het verband!
Gaat het weer een beetje?
Beterschap
Groetjes Maia

femmoltje zei

Hey Marlieke

Mooie dingen heb je de afgelopen tijd weer gemaakt..
Was al een aantal keer op de bernardus maar telkens was kitty er ipv jij..

Heb op mijn blog een award voor je :)
gr Femke