vrijdag 3 mei 2013

Layout met véél Stampin'Up

Zoals de titel bovenaan dit bericht al zegt, heb ik deze keer weer een layout te laten zien waarop ik veel materialen van Stampin'Up gebruikt heb. Het idee voor deze layout vond ik op Pinterest. Op de foto was Femke 9 maanden. Toen vonden we haar al heel groot. Inmiddels is ze bijna 17 maanden en als we deze foto nu terugzien vinden we het nog maar een heel klein en jong meisje.



Als basis heb ik een vel wit cardstock gebruikt. Uit de serie dessinpapier Sunshine and Sprinkles van Stampin'Up heb ik met behulp van Nestabilities vierkantjes gestanst. De foto is gemat op wit cardstock. De vliegerstempel komt ook van Stampin'Up en is op glad cardstock afgedrukt met verschillende kleuren inkt (van hoe kan het ook anders.... Stampin'Up). Stampin'Up heeft handige gluedots in het assortiment zitten en deze kwamen goed van pas om de vliegertjes op de layout vast te zetten. De blauwe letters uit de titel zijn van Making Memories. Waar de roze letters vandaan komen weet ik niet meer. Tot slot nog twee plakpareltjes en er was weer een layout klaar.

Ik kan gewoon bijna geen creatie maken zonder plakparels te gebruiken...
Hebben jullie ook iets wat je bijna altijd wel op je creaties gebruikt?

Challenges:
- Dutch Dares

9 opmerkingen:

Yolanda zei

Hoi Marlieke, wat heb je dit mooi gedaan. Daar heb je een prachtige herinnering aan. Heel cute! Groetjes Yolanda B)

Romy zei

Wat een lieve lay/out en een geweldige foto ook! Ik vind die gekleurde blokjes super!

Klaske zei

Gaaf gedaan zeg! Leuk papier heeft dat SU zeg!! Die vliegertjes zijn ook errug leuk! Leuke foto ook!

Ik gebruik bijna altijd stansjes op mijn LO's, of het nou nesties of figuurtjes (creatables of quickutz ofzo) zijn...

Fijn weekend alvast!

KarinsArtScrap zei

o wat een super leuke en mooie layout Marlieke.

groetjes karin

Unknown zei

Echt een super gave layout! Die ga ik zeker onthouden. Ik hou echt van Stampin Up en je hebt dat hier echt super mooi verwerkt. Top!
Liefs Miriam

Sandra zei

Wat een mooie en lieve lo!

Maia zei

Prachtig deze lay out Marlieke!
Ja, wat zijn ze snel groot he, iedereen vertelt je dat als ze geboren worden maar je merkt het pas inderdaad als je de foto's bekijkt.
Mooie foto van jullie saampjes!
Ik gebruik ook wel plakparels of plaksteentjes hoor maar ook vaak vlindertjes op mijn creaties.
Fijne zonnige zondag en nog een fijne vakantie en dat gaat zeker lukken met dit weer denk ik.
Femke nog steeds blij met haar zandbak?
Lieve groet Maia

MirjamC zei

Wat een leuke, vrolijke lo! En zo'n schattige foto!
Bedankt voor het meespelen met dutchdares!

Cynthia van der Wilk zei

Leuk dat je mee doet met de Dutch Dares challenge. Een hele mooie rustige layout. Top.