maandag 28 april 2014

Stippen strepen challenge

Goedemiddag bloggers,

Afgelopen zaterdag startte er weer een nieuwe challenge op het blog van Crazy for CAS.
I.v.m. verhuizingen, beschik ik niet over internet. Alleen als ik 'elders' ben kan ik dus een blogpost maken of reageren op jullie blogposts.

Als DT-lid van Crazy for CAS heb ik niet stilgezeten en ook ik ben aan de slag gegaan met de stippen en strepen inspiratiefoto. Enkele dagen te laat, maar hier is mijn voorbeeld:


Doen jullie ook gezellig mee?

5 opmerkingen:

Gerrina zei

Hoop dat het allemaal goed gaat en uit te houden is! Je kaart vind ik mooi; elegant door de monochrone kleuren! Groetjes, Gerrina

KarinsArtScrap zei

wat een leuke kaart Marlieke.

gr karin

Romy zei

Hij is prachtig! Wat ben jij toch altijd goed met washi tape!

Renate zei

Gaaf gemaakt zeg.
Suc-6 met de verhuizing.

-xies- Renate.

Louise zei

Mooi kaartje Marlieke, dat zal niet meevallen zonder internet, zo er even niet aan moeten denken!.

Succes met alles,

LOuise