dinsdag 29 december 2015

Doei kinderdagverblijf - Hallo school

Nu ik deze blogpost begin te typen, realiseer ik me dat ik mijn blog aardig verwaarloosd heb de afgelopen maanden. Maar daar komt weer verandering in! Ook realiseer ik me dat ik Femke haar verjaardagstraktatie nog helemaal niet heb laten zien. Maar die komt later nog wel.

Nu eerst haar afscheidstraktatie die ze morgen (woensdag 30 december) aan de kinderen mag uitdelen. Het is namelijk TIJD om naar school te gaan. En om de kinderen te bedanken voor de fijne TIJD in de groep van de Blauwe Pauwen, krijgen alle kinderen een horloge:



De klokjes haalde ik van internet. In Word maakte ik ze passend om ze met de 1" cirkelpons van Stampin' Up! uit te kunnen ponsen.



Met behulp van de stempelset Brushstrokes en inktpads in de kleuren Calypso Coral, Bermuda Bay en Delightful Dijon stempelde ik mijn eigen inpakpapier om het doosje met lekkers ('Schatkistjes van RedBand) in te pakken. Want... elk kind vindt het toch leuk om iets uit te mogen pakken?! En als creatieve moeder wil je natuurlijk ook graag laten zien hoe 'kinderlijk' eenvoudig je zelf je eigen inpakpapier kunt maken met de prachtige materialen van Stampin' Up!



Vervolgens printte ik op wit papier een tekst uit en sneed ik uit cardstock Calypso Coral, Bermuda Bay en Delightful Dijon stroken. De tekststroken plakte ik op het cardstock en tot slot nog de klokjes erop.



Zo zie je maar... op eenvoudige wijze heb je snel genoeg een leuke afscheidstraktatie gemaakt!


Wist je trouwens....
...dat op 5 januari de nieuwe lente-zomer catalogus ingaat? En hij is zoooooo mooi! Ik plaats die dag meteen een bestelling. Wil je ook wat mee laten komen, laat het me dan gerust weten: stampinadventures@outlook.com .  Het leuke is, dat op 5 januari ook de Sale-a-Bration begint. Dit betekent dat je bij elke €60 die je besteedt aan producten, 1 gratis artikel uit de speciale actiefolder uit mag zoeken!



Heb je nog geen catalogus? Tegen een kleine vergoeding stuur ik hem graag naar je op. Dan kun je met de feestdagen nog lekker bladeren en bij de bestelling van 5 januari al de nieuwste producten mee laten komen. Ik stuur dan ook meteen de Sale-a-Bration actiefolder mee.

Tot gauw!




4 opmerkingen:

Maia zei

Ben ik even blij dat niet iedereen elke week 1 of meer posten plaatst!
Ik ben de laatste tijd ook weinig op blogs om reakties te geven er zijn zoveel leuke andere dingen en zelf freubelen is ook leuk.
Jee zeg gaat de groete meid al naar de basisschool wat vliegt de tijd!
Heel erg leuk gevonden deze traktatie!
Erg mooi gemaakt ook, daar zullen de kinderen blij mee zijn.
Fijne vakantie nog en succes na de vakantie met je eerste eigen basisschoolkind!
Fjne jaarwisseling en alvast een goed begin van 2016.
Lieve groet Maia

Gerrina zei

Wat een grote stap weer in het leven van jullie kleine meid (en in die van mama en papa!) Gefeliciteerd nog!
Je traktaties zijn een plaatje! Fijne jaarwisseling en alle goeds voor jou en je familie voor 2016! Groetjes, Gerrina

Je@net zei

Wat een geweldig leuke traktatie, Marlieke. En heel toepasselijk.
Prettige jaarwisseling gewenst!

Stella zei

Wat schattig die horloges! En wat een briljant idee om zo de bandjes te stempelen. Gaaf! Fijne jaarwisseling!