donderdag 5 april 2018

Geboortelijstje (mét tutorial!)

In januari werden mijn broertje en schoonzusje trotse ouders. Ik maakte onderstaand geboortelijstje voor ze. In stijl van het geboortekaartje.





Dit was het geboortekaartje wat de ouders hadden laten maken:

                 

* Bovenstaande foto's zijn met toestemming van de ouders geplaatst. Het gezichtje is om privacyredenen onherkenbaar gemaakt. 

De lijst is van Ikea. Ik gebruikte het geboortekaartje als uitgangspunt om de lijst te decoreren:
- Start met een stuk cardstock van 23 x 23 cm.
- Bekleed het cardstock met dessinpapier naar keuze. Ik heb gebruik gemaakt van Wood Textures DSP van Stampin' Up!
- Stans met behulp van de Large Letters Framelits de naam van het kindje uit en plaats ze op het met DSP beklede cardstock. Nog niet vastlijmen, dit doen je pas op het laatst! Let er bij het plaatsen op dat je ver genoeg weg blijft van de randen.
- Kies een foto naar wens en druk deze af (of laat deze afdrukken op een formaat naar keuze. Kijk even hoeveel ruimte je nog tussen de letters hebt om te bepalen hoe groot de foto mag zijn.
- Mat de foto op cardstock in kleur naar keuze en plaats deze op het met DSP beklede cardstock.
- Lijm de letters en foto vast.
- Decoreer verder naar wens met stempels, ponsen, washitape, dessinpapier etc.


Alle genoemde materialen zijn via mij verkrijgbaar. Mail me of klik op de afbeeldingen hieronder om rechtstreeks zelf te bestellen.

Tevens is het mogelijk om dit een keer onder mijn begeleiding te komen maken tijdens een workshop. Natuurlijk kies je zelf met welke kleuren en afbeeldingen je wilt werken. Neem gerust contact met me op voor meer informatie of voor het prikken van een datum.

Product List



3 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit geboortelijstje Marlieke...en bedankt voor de duidelijke uitleg ervan...
groetjes
Rosina

Sarah zei

Heel mooi!!! Perfect passend!
Bedankt voor je bezoekje! X

alma.heijenk@gmail.com zei

wow dat is erg mooi geworden. wat een leuk projectje om te maken!