dinsdag 16 oktober 2018

Explosion Box bruiloft

Zoals gezegd; ik ben bezig met het maken van een inhaalslag hier op mijn blog. Deze Explosion Box maakte ik in mei als cadeautje voor een bruidspaar. De envelop met daarin het geld zit verwerkt in deze Explosion Box.


Op mijn facebookpagina en Instagramaccount had ik deze Explosion Box al wel laten zien.

Ik heb nog een soortgelijke Explosion Box mogen maken in opdracht voor een bijzondere bruiloft. Daarover zeer binnenkort meer... :-)

Product List
Basic Black 12" X 12" Card Stock
Basic Black 12" X 12" Card Stock
[124267]
Bundle Of Love Specialty Designer Series Paper
Bundle Of Love Specialty Designer Series Paper
[144143]
Heart Happiness Photopolymer Stamp Set
Heart Happiness Photopolymer Stamp Set
[145769]
Large Numbers Framelits Dies
Large Numbers Framelits Dies
[140622]




1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi gemaakt Marlieke en wat handig dat er een envelopje in zit voor het presentje. Leuk om te geven en leuk om te krijgen.
Lieve groetjes Miranda