maandag 15 maart 2021

Verjaardagskaarten-Index

Ken je dat? Je maakt zelf zoveel kaartjes, maar verstuurt ze niet, of te weinig of te laat. Of het kaartje voor een persoon ligt klaar, maar je moet het adres nog opzoeken.

Daar wilde ik al langer wat aan doen en toen de nieuwe release van @carlijndesign uitkwam, sprong ik een gat in de lucht; eindelijk mooie Nederlandse stempels en snijmallen met maanden, dagen en nog zoveel meer.
Ik maakte een Verjaardagskaartjes-index-box. Geen idee hoe het anders te moeten noemen, haha.



Voor deze box maakte ik eerst de tabbladen met de snijmallen Randwoorden Planner Tabbladen en stempels Planner Data.



Achter de tabjes stempelde ik mijn eigen kaartjes met daarop de volgende info: naam, jarig op, adresgegevens én een afvinksysteem waarop ik kan aangeven of en wanneer ik een kaartje verstuurd heb.



De voorkant maakte ik weer met de snijmallen Randwoorden zoals hierboven genoemd + het Stencil Achtergrondjes Kaarsjes + de stempelset Nederland Icoontjes.



Carlijn Design:
♡ snijmallen Randwoorden Planner Tabbladen
♡ Stempels Planner Data
♡ Stencil Achtergrondjes Kaarsjes
♡ Stempels Nederland Icoontjes
Stampin' Up!:
♡ cardstock
♡ Rainbow Glimmer Paper
♡ Stampin' Brushes



2 opmerkingen:

Rosina zei

wat een prachtige verjaardagplanner Marlieke...Ik heb sinds kort een verjaardagskalender boven mijn knutseltafel hangen...Ik was ook regelmatig te laat of vergeten een kaartje te sturen...Maar het lijkt mij een heel handig systeem met die kaartjes om af te vinken...
groetjes Rosina

Sarah zei

Echt geweldig! Heel knap uitgewerkt!
Nu ga je echt niemand meer vergeten! 🤪