dinsdag 20 april 2021

Schatjes (layout)

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, werk ik op mijn creaties heel graag met een mix van producten van Stampin' Up! en Carlijn Design. 

Op deze layout zien jullie 3 van de 5 nieuwe kleuren van Stampin' Up! die vanaf begin mei verkrijgbaar zijn; papier, cardstock, inkt, markers. 

De nieuwste release van Carlijn Design bevat veel plannerproducten. Een deel daarvan zie je ook terug op deze layout. De datum uiteraard. En het is even goed kijken, maar aan de randen linksboven en rechtsonder heb ik driehoekjes gestempeld. Dit heb ik gedaan met de vierkante stempeltjes uit de Planner Data set (ik heb er 1 los geknipt). 



Carlijn Design:
♡ stempels Planner Data
♡ snijmallen Slimline randen 1
♡ snijmallen Liefs Lieverd 

Stampin' Up!:
♡ 2021 - 2023 InColor DSP
♡ Stampin' Blends Smoky Slate
♡ Inkt Smoky Slate 

#stampinadventures #stampinup #carlijndesign #CarlijnDesignGastdesigner #layout #scrapbook #12x12layout #12x12scrapbook #scrapbooking #scrapbooklayout #scrapbookingofinstagram #20212023InColors #snijmallen #stempels #snijmallenslimlineranden #slimlineranden1 #CarlijnDesignPlannerproducten #cleanandsimplescrapbooking #cleanandsimplescrapbooklayout #memorykeeping 

Geen opmerkingen: