vrijdag 16 juli 2021

Kerst in juli op donderdag, maar dan op vrijdag ;-)

Al jaren is het een begrip in blogland: Christmas in July / Kerst in juli / Kerstkaart op donderdag / 52 Weeks of Christmas. Deze termen heb je vast al eens voorbij zien komen. Zelf ben ik bepaald niet het goede voorbeeld van hier consequent aan meedoen. Toch lukt het me elk jaar wel een keer. Zo ook nu. Nu is het vandaag vrijdag...gisteren plaatste ik wel mijn gemaakte kerstkaart op mijn Facebookpagina en Instagramaccount, maar het was me niet meer gelukt om de kaart ook op mijn blog te zetten. Daarom dus nu Kerst op vrijdag.⠀



Ik maakte dit kerstkaartje in niet-traditionele kleuren. Hiervoor gebruikte ik het geweldig mooie Penguin Playmates DSP van Stampin' Up!, wat vanaf augustus gratis mee te bestellen is bij een bestelling vanaf €60.⠀
Stampin' Up:⠀
♡ Rectangle Stitched Framelits⠀
♡ Penguin Playmates DSP⠀
♡ Cardstock Night of Navy⠀
♡ Inkt:⠀
- Fresh Freesia⠀
- Soft Sea Foam⠀
- Just Jade⠀
♡ Knusse Kerst stempelset (retired)⠀
♡ Stampin' Dimensionals⠀
Hoeveel Kerstkaarten heb jij al gemaakt deze maand?⠀

Geen opmerkingen: