dinsdag 14 september 2021

Emboss er op los

Kaartjes om iemand te feliciteren heb je nooit genoeg. Ik ging weer aan de slag met producten uit de nieuwe release van @carlijndesign, gecombineerd met wat producten uit eerdere releases.

De embossingfolder is eigenlijk heel groot. Ik heb eerst de volledige folder door mijn stansmachine gehaald, en het geëmbosste vel vervolgens in stukjes gesneden. Zo kan ik er meerdere kaarten mee maken.

Oh, en voordat ik de embossingfolder met kaartkarton door de stansmachine draaide, smeerde ik de embossingfolder eerst in met inkt. Daardoor ontstaat in het eindresultaat een subtiel inktrandje om de teksten.




Carlijn Design:
♡ 3D Embossingfolder Gefeliciteerd
♡ Snijmallen Vierkanten
♡ Snijmallen Verticale Banners Stitching 
(even aan 2 kanten snijden voor het banner-effect)
♡ Stempels Gefeliciteerd Hoera
♡ Snijmallen DL Slimlinekaart (voor de ovalen)
♡ Snijmallen Ballonnen 2
Stampin' Up!:
♡ Inkt Blueberry Bushel
♡ Cardstock Blueberry Bushel
♡ Cardstock Bermuda Bay
♡ Silver Glitter Paper
♡ Rhinestones Basic Jewels

#stampinadventures #carlijndesign #CarlijnDesignGastdesigner #kaartenmaken #cardmaking #kartenbasteln #embossing #embossingfolder #3Dembossingfolder #verticalebannersstitching #glitterpaper #stempelen #echtepostiszoveelleuker 

Geen opmerkingen: