vrijdag 1 oktober 2021

Snijmallen als stencil

Op dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de set snijmallen "ballonnen 2" van @carlijndesign
'Van snijmallen?', hoor ik je nu denken. Ja dus! Ik heb eigenlijk een soort stencil gemaakt met de snijmal van de hartjesballon en deze meerdere keren met inkt op mijn kaart geblend. Ik vind het resultaat zo leuk geworden.




Gebruikte materialen:
Carlijn Design:
♡ snijmallen Mini Slimlinekaart 2
♡ snijmallen Ballonnen 2
♡ snijmallen Mini Slimlinekaart + envelop
♡ stempels Liefs Lieverd
Stampin' Up!:
♡ Blending Brushes
♡ Inkt

#stampinadventures #CarlijnDesign #gastdesigner #kaartenmaken #cardmaking #kartenbasteln #inkblending #snijmallen #cleanandsimplecards #simplestamping #minislimline #minislimlinekaart #minislimlinecard #liefs #hartjes #ballonnen #echtepostiszoveelleuker #papercrafting #cardmakersofinstagram #stempelen 

Geen opmerkingen: