donderdag 3 februari 2022

Kerstkaart op donderdag Week #5

Kerstkaart op donderdag Week #5 alweer! Vorige week constateerde ik zelf al dat ik al die weken al Kerstkaarten in traditioneel groen aan het maken was. Marianne daagde me uit om deze week een Kerstkaart in oranje te maken. Niet makkelijk, maar...ik laat me graag uitdagen en ging aan de slag. Dit is het resultaat.


Gebruikte materialen:
Carlijn Design:
♡ Snijmallen DL Slimlinekaart 7 + envelop
♡ Snijmallen Monoline Fijne Feestdagen
Stampin' Up!:
♡ Ombre Specialty Paper
♡ Peaceful Deer Punch
♡ Majestic Mountain Dies
♡ Adhesive Sheets
♡ Vellum
Is er een kleur Kerstkaart die jij graag zou willen zien? Of een Kerstkaart gemaakt met een bepaalde techniek? Laat het on de reacties weten. Wellicht laat ik me ook wel een keer door jou uitdagen.

#stampinadventures #stampinup #carlijndesign #kaartenmaken #cardmaking #kartenbasteln #cleanandsimplecards #echtepostiszoveelleuker #stempelen #cardmakersofinstagram #52weekstochristmas #kerstkaartenmaken #kerstkaartmaken #kerstkaart #christmascard #cleanandsimplechristmascards #papercrafting #weihnachtskarten #slimlinekaart #slimlinecard #slimlinechristmascard #glitterpaper #monolinesnijmallen #majesticmountaindies #mountainairbundle #peacefuldeerpunch #slimlinekerstkaart 

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig wat een mooie warme kerstkaart Marlieke, alles klopt op deze mooie kaart.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Zo, dat is wel een uitdaging, maar goed gelukt, Marlieke! Prachtige warme kaart.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Nou en dat is je heel goed gelukt.
Wat een mooie kaart, leuk dat je er bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met heel mooie kleuren!