dinsdag 27 september 2022

Zeg het met bloemen (1)

Afgelopen Sale-a-Bration periode kon je gratis het Wonderful World DSP mee bestellen bij Stampin' Up! Nu is de Sale-a-Bration inmiddels voorbij, maar het papier lag nog onaangebroken op mijn hobbykamer. Tijd om daar verandering in te brengen! Wat word ik blij van dit papier zeg. Een cadeaustempeltje van Carlijn Design uit april van dit jaar past perfect bij deze kaart en de plakparels maken de kaart helemaal af. Om het geheel dan weer echt af te maken, pimpte ik ook weer een envelop bij de kaart. Helemaal leuk als je het mij vraagt. En...ik maakte nog meer kaartjes met dit vrolijke papier. 




Gebruikte materialen:

- Wonderful World DSP, Stampin’ Up!
- Rectangle Stitched Framelits, Stampin’ Up!
- Melon Mambo inkt, Stampin’ Up!
- Bedank- / cadeaustempeltje, Carlijn Design





 

#stampinup #stampinadventures #carlijndesign #wonderfulworlddsp #sab2022 #saleabration #saleabration2022 #rectanglestitchedframelits #cardmaking #kaartenmaken #kartenbasteln #cleanandsimplecards #melonmambo #stempelen #papercrafting #echtepostiszoveelleuker #simplestamping #handmadecards 





Geen opmerkingen: