donderdag 16 november 2023

Kerstkaart op donderdag Week 46

Al jaren maak / post ik gedurende het jaar zo vaak mogelijk, liefst elke week, een Kerstkaart op donderdag. Het is echter nog nooit zo slecht gegaan als dit jaar. Maar...vandaag kan ik wel weer een Kerstkaart laten zien. 


Gebruikte materialen:

Stampin' Up!:
♡ Around the Bend stempelset
♡ More Wishes stempelset 
♡ Crumb Cake cardstock
♡ Lost Lagoon inkt
♡ Sweet Sorbet inkt
♡ Simply Elegant trim

Carlijn Design:
♡ snijmallen DL Slimlinekaart

5 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Mooie kaart, fijntjes!

groetjes van Ank

Marjolijn van Elsberg zei

Ha, ik heb er ook last van dit jaar, er komt geen kerstkaart uit mijn handen. Heb er pas 2 klaar, maar dit is een leukerd!

!neke zei

Leuke kaart !!!!!
Ach soms zit het mee en soms tegen....
Komt hopelijk wel weer in orde !
groeten Ineke
DT52wTC

alma.heijenk@gmail.com zei

Een hele mooie kaart, bij mij juist het tegenovergestelde, ze rollen achter elkaar uit mijn vingers dit jaar. Doe voor het eerst mee dit jaar met 52 weeks en heb ook wel weken gemist maar de laatste tijd gaat het super.
gr Alma

Jantine zei

Leuke kaart, Marlieke!
Gezellig dat je weer eens meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC