vrijdag 30 april 2010

Huwelijk

Morgen trouwen goede vrienden van ons. Ik heb voor hen dit kaartje gemaakt:














Een soortgelijk kaartje heb ik al eens eerder gemaakt, maar toen met goudtinten.
- De basis is een dubbelgevouwen zwarte kaart
- Daarop een stuk zilverkleurig cardstock
- Daarop een stuk wit glittercardstock dat met een embossingfolder door de cuttlebug is gehaald
- Ook de chipboard vlinders zijn met een embossingmal door de cuttlebug gehaald en daarna bewerkt met zilverkleurig embossingpoeder
- Het zwarte strookje cardstock is vastgezet met zilverkleurige eyelets en tot slot twee rode lintjes er doorheen

8 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi weer Marlieke gaaf met de vlinders is zilver.
gr,Lean,

scrapeetje zei

echt heel erg mooi, ik vind de vlinder zo om en om echt heel mooi bedacht, een stijlvol, chique en toch vrolijke kaart, knap hoor!!!

Lischa zei

Heel mooi kaartje zeg echt stijlvol,leuke vlinders ook.
Ben tegenwoordig helemaal gek van vlinders.
Nou jij hebt het wel druk vanaf gisteren zeg jeetje,jou vakantie begint inderdaad pas maandag.
Nou meid veel plezier met alle dingen die je nog gaat doen van het weekend.En vanaf maandag een fijne vakantie toegwenst.

Welke letters bedoel je op mijn lo`s?

Jolanda zei

Hoi Marlieke,mooi zeg!!Ik houd van zilver/zwart/wit met wat rood.Mooie kleuren bij elkaar!De vlinder is super!!
Geniet van je vakantie,ik zal voor je duimen voor mooi weer!!
Groetjes en een fijne zondag,Jolanda

Odetta zei

Zeer stijlvolle trouwkaart! En ook heel erg romantisch! Hier zullen jouw vrienden van opkijken, hoor!

Romy zei

Wauw, die kaart glimt je tegemoet...prachtig met die zilveren vlinders. En geniet lekker van je vakantie!

regina zei

hoi

wat een mooi kaartje,erg leuk met die vlinders!

gr regina

Louise zei

Prachtig stijlvol kaartje!!!!!!.

gr.Louise