zondag 7 oktober 2012

Layout: Verbazing

Toen Femke bijna 5 maanden oud was, lag ze op het speelkleed te spelen. Toen ik deze tuimelaar voor haar neerzette, was ze één en al verbazing. Haar gezichtsuitdrukkingen heb ik vast proberen te leggen in een serie foto's en die foto's heb ik verwerkt op deze layout:


Als basis heb ik Kraft cardstock gebruikt. De grote foto is met brede randen gemat op wit en rood cardstock. Ook de kleine fotootjes zijn gemat op wit en rood cardstock, maar dan met smalle randjes. Ik moest en zou nog eens met een mask werken, maar deze keer zonder knoeien ;-) Daarom heb ik deze keer embossingpoeder gebruikt. De mask is er overigens één uit de Masks and More serie van CreaLies.

Mijn favoriete scrapproducten op dit moment zijn toch wel masks, washitape en embossingpoeder. Wat zijn jullie favoriete producten (van dit moment)?

Om de layout af te maken, nog een titel van gele foamletters en nog wat oranje strass-steentjes.

Aan deze layout (waarbij ik dus WEL heb zitten knoeien met de mask) heb ik trouwens een kleine aanpassing gedaan. Daarover later deze week meer. Bedankt ook voor jullie vele en leuke reacties op die layout!

Ik zou het leuk vinden als jullie ook nu weer een reactie achterlaten.

Challenges:

13 opmerkingen:

Debbie zei

Wat een leuke lo zeg, xxx

Romy zei

Supermooi! Geweldige kleurtjes en ze knallen echt van de kraft achtergrond af. De foto's zijn ook heel schattig.

gRiSeL™ zei

Nice layout and the pictures are super adorable! Thanks for playing along with us at V's Sweet challenge!

KarinsArtScrap zei

wat een scheetje Marlieke een prachtige layout.

groetjes karin

MadeByMaly zei

Wat een prachtige foto's van jullie mooie meid en ook je layout is supermooi!
Ik ben momenteel ook helemaal in de ban van washitape (paper-), masks en natuurlijk mijn glimmermist!

mariska zei

Oooh wat een leuke fotos zeg! En wat word die kleine meid groot zeg!

Enne...je layout is ook echt schitterend ;)

Liefs mariska

mariska zei

Hahah. Ik zie nu pas dat deze fotos al wat ouder zijn. Dan zal ze nog wel een stuk groter zijn :D

Je@net zei

Oefening baart kunst, dit zit er super strak op. Mooie lo geworden, Marlieke!

Klaske zei

hij is mooi Marlieke, leuk die hele fotoreeks... Fijn dat de masks nu wel goed gelukt zijn.

mijn favo producten op dit moment: as usual: papier! en op dit moment echt de lijnen van Les Editions Infocrea en de Kesi Art stanzen (beide verkrijgbaar bij Love Scrapping)

Groetjes
Klaske

Unknown zei

Gaaf lootje en hele mooie foto´s ook!
groetjes,Lean

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Marlieke,
Wat een leuke lo heb je weer gemaakt. Ik doe het veel te weinig op dit moment. toch maar weer eens oppakken. Want ik vind het toch wel erg leuk om te zien bij jou. Wat een schattige foto's van jullie mooie meid.
Groetjes Mirande

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuke lo met geweldige foto's. Zo leuk die ontwikkeling! Tja, het zal je niet verbazen, maar mijn favoriete producten komen op dit moment van Stampin' Up!

Lisa's Creative Niche zei

what an awesome layout and such beautiful pictures!!! Thanks for playing with us at V's Sweet Ideas!
Lisa