maandag 5 november 2012

Pop-Up kaart met SU

Afgelopen weken heb ik een aantal StampinUp! producten bij Miranda besteld. En wat heb ik daar nu al veel plezier van gehad. Zo maakte ik deze Pop-Up kaart (zo heet-ie toch? Als-ie anders heet, laat het me gerust weten hoor) met de uilenpons. Dit idee heb ik wel eens op internet voorbij zien komen.

Het leuke van deze kaart is, dat je eigenlijk vooral de nadruk legt op de binnenkant. Ik heb hem kleurrijk maar rustig gehouden. 



Aan de onderkant van de uiltjes is nog voldoende ruimte om een persoonlijke boodschap en de namen te vermelden. 




Maar een kale voorkant....dat kan natuurlijk niet. Ik moest even nadenken wat ik daar mee wilde en besloot uiteindelijk dat de voorkant in dezelfde stijl moest als de binnenkant. Dus ook daar een uiltje en wat muzieknootjes:



Zoals altijd, ben ik heel benieuwd naar jullie mening dus laat gerust een berichtje achter.

13 opmerkingen:

Maia zei

O, wat is die grappig Marlieke!
Vrolijk die kleurtjes en mooi dat pop up systeem.
Toevallig heeft mijn dochter afgelopen weekend voor haar voor-opleiding ook zo'n pop up in elkaar moeten steken, ze heeft zwart en zilver gebruikt.
Zal het nog wel eens op mijn blog zetten.
Wat een leuk ponsje van dat uiltje en wat leuk met drie verschillende kleurtjes.
De voorkant past er zo super bij.
Fijne week
Lieve groet Maia

mariska zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Marlieke!
Geweldig die uiltjes. Helemaal te gek!

Liefs mariska

Klaske zei

ik vind m echt supergaaf Marlieke, de eenvoud en toch zo leuk!!! ga het ideetje van je lenen... scrapmood is dan wel 0,0, maar het bekijken van blogs en ideetjes opdoen dat gaat gelukkig nog wel goed ;-)

die uiltjes zijn echt veeeeel te leuk!

enneh, ben blij dat ik niet als enige in de kleding van manlief loop ;-)

KarinsArtScrap zei

ik vind hem helemaal geweldig Marlieke, super leuk.

groetjes karin

Mieke zei

Oooh wat leuk gedaan! Heeeel mooi!!!

femmoltje zei

oo wat een leuk en lief kaartje...
ben helemaal weg van uiltjes..

Unknown zei

Wat een droppie lieve kleurtjes ook!
groetjes,lean

Romy zei

Hij is suuuuuperleuk! Zowel de binnen- als de buitenkant is een feestje om naar te kijken:)

chantal zei

die is mooi. Die uil is toch leuk om te verwerken
liefs Chantal

Claudia zei

Gaaf zeg, echt helemaal top. Ik zag van stampin-up ook leuke kerstornamenten, maar geen idee hoe dat werkt.

Groetjes, Claudia

Claudia zei

Superleuk Marlieke, om weer een keer te komen scrappen. Mail maar wat datums waarop je kan. Ik vind het altijd gezellig en wil graag je catalogus zien.

Groetjes, Claudia

Miranda Mols Stampin Utopia zei

aaaaaaaaaaaaaaa, AWESOME!!!! Echt mega gaaf! Jij verdient een plekje in de spotlight!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Nu zie ik iets. Normaal plak je de binnenkant in een extra kaart. Dan zie je aan de buitenkant gewoon een egale kaart. Daarna bewerk je de buitenkant pas.