zondag 8 juni 2014

Sketch Challenge Crazy for CAS

Gisteren ging er een nieuwe challenge van start bij Crazy for CAS. Ik ben iets te laat met mijn bijdrage (jullie weten inmiddels wel waarom ;-) ), maar hier is-ie dan alsnog.

 
 
Miranda maakte een hele leuke sketch. Ik maakte er dit kaartje mee. Alle materialen (al zijn het er niet zoveel) van Stampin'Up. Ik ben wel tevreden over het kaartje, maar achteraf zou ik bij dit kaartje liever niet voor een babytekst gekozen hebben. Ik had echter besloten met kraft, wit en blauw te willen gaan werken en door het blauw maakte ik mijn keuze voor dit sentiment. Ach ja.....
 
 
Nog enkele weekjes zonder internet. We hebben inmiddels de sleutel van ons nieuwe huis en er wordt druk verbouwd en geklust.

12 opmerkingen:

Brendaxx zei

Je kaartje is mooi!! Succes met klussen&verbouwen!

Sandra zei

Leuk gedaan!

Unknown zei

Wat een leukerd! Erg gaaf hoe je de tekst in de doily hebt geplaatst.

Gerrina zei

Mooi die tekst zo! En succes met klussen/verbouwen! Hoop dat het goed opschiet... Fijn weekend verder, Gerrina

Mieke zei

Super mooi kaartje!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik zou niet weten waarom dit niet kan met een baby tekst, het is wat stijlvoller.

Johanna zei

...spannend deze tijden van klussen! De komende tijd zal er van scrappen niet veel komen, geniet van jullie nieuwe stulpje!! Groetjes, Johanna

Mieke zei

Ik vind het anders toch heel leuk geworden zo. Kan perfect voor een babykaartje!

Milnie zei

Ik vind het toch een super leuke kaart hoor!!
Leuk om te lezen dat jullie (eindelijk) kunnen verhuizen; geniet ervan ondanks dat het ook weer hectisch is!

Groetjes

laurie zei

Cute card and a fun idea!

Je@net zei

Wat een leuke uitwerking van de sketch, Marlieke. Een erg mooie kaart!
Succes met de verbouwing en nog een fijne zondag!

Maia zei

Mooi kaartje goed gelukt je kleurcombi toch!
Ooo spannend dat is inderdaad druk met jullie nieuwe huis, red je het wel met die hitte....gewoon aan anderen over laten anders hoor en...morgen is er weer een dag.
Wel een heerlijk vooruitzicht, nieuw huis, baby, heerlijk alles fris en nieuw!
Geniet van de voorbereidingen!
Lieve groet Maia