donderdag 11 december 2014

Kleine geschenkverpakking

Een poosje geleden was mijn oma jarig. En ik kan haar met niets meer verblijden dan met foto's van haar achterkleinkinderen. Daarom maakte ik een kleine geschenkverpakking voor haar waar ik de foto's in aan kon bieden:




De verpakking is groot genoeg om er ook nog wat lekkers bij te doen:






Gebruikte materialen:
- Stampin Trimmer om te snijden en te rillen
- cardstock en lint van Stampin' Up
- stempelset "Tape it"  van Stampin' Up!
- ronde hoekpons




Ook zo'n geschenkverpakking maken?
Neem contact met me op via stampinadventures@outlook.com en we plannen een datum voor een workshop.

Heb je ook de aanbiedingen uit de Weekly Deals en Eindejaarsopruiming al gezien?!
Als je nog iets wilt bestellen, laat me dit dan per email weten. 

4 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuk idee, Marlieke.

Renate zei

Dit heb je wel ff super leuk gemaakt zeg. Leuk om te geven en leuk om te maken.

-xies- Renate.

Louise zei

Oh, wat leuk gemaakt Marlieke en wat een schattige foto!


gr.LOuise

Gerrina zei

Wat een mooi idee om zo de foto's te kunnen verzamelen! Zal ze blij mee zijn geweest! Groetjes, Gerrina