maandag 8 februari 2016

40!

Mijn zwager werd pas geleden 40 jaar. Dus maakte ik voor hem een kaartje. Daarbij kwamen de nieuwe stempelset Number of Years en bijpassende framelits Large Numbers goed van pas!



Verder maakte ik gebruik van het Go Wild dessinpapier, cardstock zwart en Tip Top Taupe, It's my Party washitape, de Scalloped Tag Topper Punch, wit bakerstwine en Jewel Rhinestones. Alle materialen zijn via mij te bestellen.



16 februari doe ik een verzamelbestelling de deur uit.
Als jij de bundle met de Number of Years stamp set & Large Numbers Framelits Dies voor die tijd bij me bestelt, mag je een gratis artikel uit de speciale SAB brochure uitzoeken!

Natuurlijk mag je ook een gratis artikel uitzoeken bij iedere € 60 die je aan andere producten bestelt. Zorg dat ik jouw bestelling uiterlijk maandagavond 15 februari in mijn mailbox heb en dan komt het helemaal goed!

5 opmerkingen:

Je@net zei

Weer een erg leuke kaart met deze gave set, Marlieke!

Romy zei

WAt is je kaartje mooi en stoer! Echt heel gaaf!

Rosina zei

Heel mooi kaartje voor je zwager gemaakt Marlieke...
groetjes Rosina

Stella zei

Prachtig kaartje; leuk met die grote cijfers. Mooi strak; en leuk met dat papier met stippen!

Sarah zei

Mooie kaart !
Liefs Sarah