vrijdag 23 september 2016

Eenvoudige kaartjes met een wel heel leuke stempelset

Laatst liet ik al deze kaart zien waarop ik een gekleurde achtergrond stempelde en daarop met zwarte inkt verder stempelde. Ik vond dat zo leuk om te doen en het resultaat ervan zo mooi, dat ik er nog eens mee aan de slag ging. Ik moest ook een mini Make & Take voorbereiden die voor iedereen, ook kinderen, uitvoerbaar was. Met dat in mijn achterhoofd, maakte ik deze kaartjes:



Op het blauwe kaartje (Kleur: Dapper Denim) maakte ik op de achtergrond vegen met een stempel uit de set Numer of Years. Het kleurverschil tussen de vegen ontstaat wanneer je je stempel niet opnieuw van inkt voorziet na 1 afdruk, maar dus gewoon door stempelt.



Het rood-roze kaartje (kleur: Watermelon Wonder) heeft ook vegen, maar deze komen uit de set Painter's Palette. Toch stiekem een door mij al veel gebruikte set sinds het uitkomen van de nieuwe catalogus in juni. Klik onderdaan op dit bericht op de kleine lettertjes op Painter's Palette en je ziet al mijn creaties met deze set bij elkaar.

De cupcakes en cadeautjes komen allebei uit de set Every Occasion. Een set die ik wel heel erg leuk vind en die voor veel verschillende doeleinden gebruikt kan worden; hij bevat heel veel stempeltjes (niet al te groot) in veel verschillende thema's (Kerst, herfst, proost, dieren, verhuizen, geluk, baby, winter, verjaardag, feest en nog heel veel meer). Kijk maar eens in de catalogus op blz. 110. Ik bewerkte de stempelafdrukjes met flink wat glitter uit de Wink of Stella Glitterbrush en voegde (natuurlijk) weer strass-steentjes toe.

Binnenkort sta ik op een Creatieve Markt, waar deze kaartjes (naar eigen kleurkeuze en eigen stempelkeuze) gemaakt kunnen worden bij mij aan de stand.

Onderstaande foto's zijn niet de mooiste foto's, maar geven wel heel erg goed het effect van de Wink of Stella Glitterbrush weer:






1 opmerking:

Romy zei

Wat een leuke kaartjes! Ik vind je achtergronden erg goed gelukt zo!