woensdag 4 januari 2017

"Lekker" (layout 1_2017)

Allereerst nog de beste wensen voor al mijn bloglezers! Hopelijk hebben jullie een gezellige en veilige jaarwisseling gehad.

Ik trap 2017 af met een layout. Een layout waar ik nog tevreden ben over ook. Tijdens de bloghop eind 2016 van Team Utopia (klik hier), heb je een spinnerkaart van mij kunnen zien waarop ik gebruik had gemaakt van de stempelset Day at the Beach. Diezelfde stempelset heb ik ook weer op onderstaande layout gebruikt, deze keer gebruikte ik de ijsjes:



De basis is een vel Whisper White cardstock. Gemat op een vel Bermuda Bay met dots uit het Brights Designer Series Paper Stack. Daarop maakte ik een compositie van laagjes cardstock (Whisper White en Bermuda Bay) gecombineerd met Pop of Pink Designer Series Paper. Dit prachtige papier heeft wat glimmende gouden elementen in zich. Misschien niet zo goed te zien op de foto? Ook gebruikte ik een doily in de linker bovenhoek. Deze verknipte ik, zodat de ronde vormen eruit gingen en ik rechte vormen overhield. Dat vond ik beter bij de stijl van deze layout passen.


Doilies kun je vinden op pagina 175 van de jaarcatalogus. Het tabje met de datum maakte ik met de File Tab Edgelits.

Rechtsonder dus de ijsjes uit de set Day at the Beach. Licht ingekleurd met een Stampin' Write Marker in de kleur Pink Pirouette. Vervolgens versierde ik de layout met wat sequins uit het Metallic Sequin Assortment Embellishments én met vierkante sequins uit het doosje Sprinkles Embellishments. De eerste staan de in jaarcatalogus. De tweede in de nieuwe spring-summer catalogus. Sequins lijm je eenvoudig vast met de Fine Tip Glue Pen of eventueel met Glue Dots.

De titel stempelde ik met lettertjes uit het leuke Labeler Alphabet.

Omdat ik de layout toen nog net niet af vond, besloot ik wat Pop of Pink Designer Washitape en stukjes doily te plakken in de hoeken linksboven en rechtsonder. Toen was ik tevreden.


Vandaag doe ik de eerste Stampin' Up! verzamelbestelling van 2017. De producten uit de nieuwste seizoenscatalogus zijn namelijk vanaf vandaag verkrijgbaar. Dus ook de leuke, zomerse stempelset Day at the Beach met o.a. slippertjes, ijs, strandbal en parasol die ik dus op deze layout gebruikt heb. Ik heb al wat lijstjes in mijn mailbox ontvangen. Bestel jij ook nog mee? Bij elke €60 die je aan producten bestelt, mag je een gratis cadeau uit de speciale brochure mee bestellen!

1 opmerking:

Je@net zei

Mooie en strakke lo, Marlieke. Kan me voorstellen dat je er tevreden over bent.
Jij ook een gelukkig, gezond en creatief 2017 gewenst!