donderdag 31 augustus 2017

Najaarscatalogus Bloghop Team Utopia (Layout 8)

Het is weer zover! De nieuwe Stampin' Up! najaarscatalogus boordevol nieuwe stempels, papier en embellishments verschijnt morgen online. Demonstratrices mochten al pre-orderen zodat we de mogelijkheden met de nieuwe producten kunnen laten zien en dat doen we in deze bloghop. Veel plezier met rondhoppen en hopelijk kunnen we je inspireren.


Heb je leuke producten voorbij zien komen die jij ook graag wilt hebben? Laat dit dan gerust aan me weten. Zondagavond 3 september zal ik een verzamelbestelling plaatsen en ik verzorg jouw bestelling ook graag. Ik kan ook bestellen voor mijn Belgische lezeressen, mits ik mag verzenden naar een Nederlands postadres of afhaalpunt aan de Belgisch - Nederlandse grens. Belgische lezeressen mogen hun bestelling ook bij mijn thuis in Nuenen (bij Eindhoven) af komen halen. Dit is te combineren met een leuke Make & Take die ik je dan vervolgens aanbied. 

Ja...het is een najaarscatalogus. Deze staat dus vol met mooie producten, gericht op de herfst, Halloween, Sint en Kerst. Maar...ik wil je graag laten zien dat de artikelen zo veelzijdig zijn, dat je ze ook prima voor andere jaargetijden en gelegenheden kunt gebruiken. Daarom ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe stempelset Beachy Little Christmas en het geweldige Painted Autumn DSP. (Het DSP heb ik ook al gebruikt op deze kaart, heb je die al gezien?)

Ik maakte een zomerse layout met strandfoto's:



Zoals gezegd, de stempelset en het DSP zijn te vinden in de najaarscatalogus. Ik heb ook nog Metallic Foil Doilies gebruikt. Deze staan in de jaarcatalogus. Maar in de najaarscatalogus vind je hiervan een variant in ijskristallen / sneeuwvlokken. Ze heten dan Foil Snowflakes. Er zitten lekker veel stuks in een verpakking (24 in totaal, 12x goudkleurig en 12x zilverkleurig).

Op de stempel met de krab, heeft de krab eigenlijk een (kerst)takje tussen zijn scharen. Maar met de Stampin' Write Markers is het mogelijk om alleen die delen van de stempel van inkt te voorzien die je wilt afdrukken. Dat is dus precies wat ik gedaan heb; ik heb het takje weggelaten. Ideaal! Met diezelfde markers heb ik de cirkeltjes met de schelpen aan de randjes ook voorzien van wat inkt.

Met het Labeler Alphabet stempelde ik woordjes die bij het moment van de foto pasten op strookjes Very Vanilla Cardstock.

Overige gebruikte materialen:
- Stitched Edge Ribbon in de kleur Pacific Point
- 1" cirkelpons
- Cardstock Very Vanilla
- Enamel Shapes 


Wist je dat ik ook een facebookpagina heb? Ik zou het heel leuk vinden als je me daar (ook) komt volgen: https://www.facebook.com/StampinAdventures/

Door op de knoppen 'vorige' en 'volgende' hieronder te klikken, hop je terug of juist verder in deze bloghop. Voordat je dat doet, zou ik het erg leuk vinden als je een reactie achterlaat. Bedankt en een fijne dag!

  


9 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een prachtige LO kwam er weer uit je handen!

SoStampFul zei

Wat een mooie LO, en zo anders dan wat je zou verwachten met een set uit de najaarscat. Dankjewel voor je bijdrage aan onze bloghop van Team Utopia

Henny's kaartjes zei

leuk!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie LO heb je weer gemaakt Marlieke!

manon's kaartenhoekje zei

schitterend gedaan zeg. leuk dat je dan ook lo mee kan maken met de spullen..

groetjes manon

Rosina zei

Prachtig layout Marlieke...leuke accentjes er allemaal op gemaakt...

groetjes Rosina

Je@net zei

Wat een mooie lo, Marlieke!

Gerrina zei

Wat een mooie LO! De achtergrond doet me echt aan het strand denken! Groetjes, Gerrina

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke LO heb je gemaakt Marlieke. Met een herfstpapiertje nog wel, een zomers layout maken. Super. Groetjes, Ingrid.