zondag 10 september 2017

Magical Mermaid (2)

Na mijn vorige kaartje (KLIK), wilde ik de prachtige zeemeermin gewoon nog een keer gebruiken, maar op een heel andere manier. Dus nam ik haar er nog eens bij en ging aan de slag.



Ik voorzag de Marbled-achtergrondstempel van 2 kleuren inkt, namelijk Lemon Lime Twist en Pool Party. Daarna stempelde ik de zeemeermin met Versamark om er vervolgens Copper Embossingpoeder overheen te strooien en met de heattool te verhitten. Daarna stempelde ik in de kleur Tranquil Tide de waterplanten (eerst even een mask gemaakt om over de geëmbosste zeemeermin heen te leggen voordat ik ging stempelen).



Het plaatje zoals het toen was, vond ik mooi. Maar toen ik het op de kaart wilde lijmen vond ik het wel erg 'massaal'. Daarom sneed ik een strookje los. Dit breekt een beetje, dacht ik...

...maar ook dat was niet mooi. Toen bedacht ik me dat ik in mijn pre-order van de najaarscatalogus ook een pak Year of Cheer Specialty DSP mee had laten komen. Mét daarin papier met Copper Foil. Perfect dus om een mat achter mijn gestempelde afbeelding mee te maken! Toen begon het ergens op te lijken. :-)

En daarmee laat ik nu weer zien dat je met de producten uit de najaarscatalogus écht niet alleen maar herfst-, winter-, Kerst, Sint- of Halloween creaties hoeft te maken. Wil je zien wat ik eerder al maakte met producten uit de najaarscatalogus wat niet gerelateerd is aan het najaar? Klik dan HIER, of HIER.

Natuurlijk mochten een bijpassende binnenkant en envelop niet ontbreken:



Ik heb mijn kaartje voor zwemdiploma-C voor onze dochter al klaarliggen ;-)

Product List

2 opmerkingen:

Je@net zei

Gaaf effect geeft dat zo, Marlieke. Vind het een erg mooie kaart geworden. Binnenkant en bijpassende envelop maken het helemaal af!

Romy zei

Wat een schitterende kaart, zeker zo compleet met de envelop! Je hebt de zeemeermin op een hele mooie manier gebruikt. Mooi, dat embossing!