zaterdag 17 november 2018

Thank You - kaart

Meestal als ik een kaartje ga maken, heb ik vooraf een doel voor ogen; ik weet voor wie ik de kaart ga maken en / of voor welke gelegenheid. Vervolgens kies ik daar dan bijpassende stempelsets en andere materialen bij om daarna maar te zien wat er uit mijn handen komt.

Deze keer ging het een beetje anders. De Lift me Up bundel is al sinds de set uit is gekomen 1 van mijn favoriete bundels. Toch kwam het er nog nooit van dat er een kaartje mee (af) maakte. Nu wist ik het zeker; ik ging deze set gebruiken en ik had zelfs al een idee van hoe het kaartje eruit moest komen te zien.

Tijdens het knutselen toch nog wel wat aanpassingen gedaan (zo zou ik de achtergrond gaan sponzen... maar toch is het me weer gelukt om dat niet te doen... sorry Miranda ;-), ik weet niet wat dat is). Uiteindelijk was dit het resultaat:

                          

                          

2 opmerkingen:

Je@net zei

Vind je kaart super gaaf geworden, Marlieke!

Cynthia van der Wilk zei

Ik vind hem hartstikke leuk. En dat papier is ook erg leuk erbij.