vrijdag 1 februari 2019

Nieuwe voorraad verjaardagskaartjes

Hoognodig ben ik toe aan een nieuwe voorrad verjaardagskaartjes. Dus ben ik aan de slag gegaan. Om te beginnen met dit leuke kaartje:

               

               

Natuurlijk ook weer met bijpassend envelopje:

               

               


Zo jammer dat het flesje Crystal Effects niet meer beschikbaar is. Gelukkig kan ik nog even vooruit met mijn flesje, maar als het leeg is, zou ik toch graag een nieuwe aan willen schaffen. Kijk nou wat een leuk effect het geeft op deze taart (klik eventueel op de foto voor een vergroting):

               

               

Ik word best vrolijk van deze kleurencombinatie. En jij?

               

Product List

1 opmerking:

Cynthia van der Wilk zei

Wat leuk zeg. Kleuren combi vind ik ook erg mooi.