zondag 17 maart 2019

Layout: Schoolfoto's 2018

Yes! Ik heb gewoon wéér een layout gemaakt. Dit is zo fijn om te doen.
Ik heb mezelf ook uitgedaagd: ik heb namelijk met de naaimachine zigzagsteekjes erop gezet. Zo spannend om te doen, want... dat moet natuurlijk netjes recht en in één keer goed. Ik vind stiksteekjes altijd wel wat extra's geven aan een creatie, maar durf het vaak niet. Deze keer heb ik het gewoon gedaan en het is netjes gelukt, al zeg ik het zelf.

               

De lichte kleuren van het gebruikte papier en inkt, waren moeilijk goed op de foto te zetten. Je kunt eventueel op de foto's klikken voor een vergroting. Ook heb ik wat detailfoto's proberen te maken.

               

               

En zoals altijd, sluit ik mijn bericht weer af met een overzicht van gebruikte producten:

Product List







Geen opmerkingen: