maandag 5 augustus 2019

Glimmer Glimmer Glimmer

I love Glimmer :-)
Pas geleden bestelde ik de prachtige Noble Peacock Foil Sheets. Enkele dagen geleden experimenteerde ik wat met deze Foil Sheets en haalde ze met de oh-zo-mooie Tufted Dynamic Embossingfolder door de Big Shot. Dit gaf een prachtig resultaat. Bijna te mooi om er iets mee te maken ;-)

Ik maakte ik er onderstaand kaartje mee.
En inmiddels heb ik de Foil Sheets ook verwerkt op een nieuwe scrapbookpagina / layout. Hier moet ik nog wat aan finetunen, maar ook deze zal hier ik hier binnenkort laten zien.

Nadeel van Foil Sheets, is dat het heel lastig mooi op de foto te krijgen is. Daarom heb ik 1 foto gemaakt waarbij het licht hele erg op de kaart viel, en 1 foto waarbij dat wat minder het geval was. Je kunt altijd op de foto klikken voor een vergroting om zo details nog beter te kunnen zien.

               

               


Product List

1 opmerking:

Margo zei

Superleuk Marlieke ! Wat een mooi effect met deze embossingfolder !
Groetjes
Margo