dinsdag 24 december 2019

Typisch Hollands Kaartje

De stempelset ' Frisse Wind'  van Stampin' Up! stond hier al (te) lang ongebruikt op de plank. Tijd om hem te gebruiken! Ik maakte er deze Clean & Simple One-Layer-Card mee, met als extra ' touch'  de uitgeponste cirkel die ik weer terug plakte in de binnenkant én het laagje Wink of Stella over de gestempelde tekst en in de wieken.

               

Zoals je hierboven kunt zien, maakte ik er ook meteen een bijpassende envelop bij.



















Jammer genoeg is de bovenste foto mooi belicht, maar de onderste wat minder mooi. Maar door vanuit verschillende perspectieven te fotograferen, hoop ik dat je wel een betere indruk krijgt van het effect van het uitgeponste rondje.

En...tijdens het maken ontstond een nieuw idee met deze set. Over de uitwerking moet ik nog even verder nadenken, maar hopelijk kan ik jullie binnenkort een te gek resultaat laten zien.

Product List

Geen opmerkingen: