dinsdag 19 januari 2021

Fun met Stitched Triangle

Wat kun je soms toch veel plezier beleven aan het maken van een kaartje. Dat was bij dit kaartje zeker het geval. Ik maakte er ook meteen een bijpassende envelop bij.




Op deze kaart heb ik het Oh so Ombre DSP gebruikt wat je gratis mee kunt bestellen bij een bestelling vanaf €60. Dit papier heb ik bewerkt met ShimmerPaint. Vervolgens heb ik er driehoeken uitgesneden met de Stitched Triangle Dies. Deze driehoeken plakte ik op een stuk Whisperwhite cardstock en vervolgens sneed ik het weer uit met de Rectangle Stitched Framelits. 





#stampinup #stampinadventures #stampinupnl #stampinupnederland #sab2021 #ohsoombredsp #shimmerpaint #stitchedtriangles #foamadhesivesheets #playfulalphabetdies #specialsomeone #cardmaking #kaartenmaken #cleanandsimple #cleanandsimplecards #echtepostiszoveelleuker

Geen opmerkingen: