vrijdag 21 mei 2021

STEP IT UP - Less or More?

Hebben jullie de #cardkits van #stampinup al gezien? Ze staan wel vermeld in de catalogus (blz. 8/9) maar ik kan me voorstellen dat ze niet echt opvallen.
Kits zijn o.a. heel fijn om mee op vakantie te nemen. Ze zijn compact ingepakt en bevatten alles om een aantal leuke kaartjes te kunnen maken, zonder dat je zelf na hoeft te denken wat je mee moet / kunt nemen.
Deze kit bevat dus óók een clearblock om mee te stempelen, lijmproducten en de afgebeelde enveloppen.
Ik ging aan de slag met de kit "For the Guys" en wil jullie graag verschillende mogelijkheden laten zien.
Op kaartje 1 zie je de kaart zoals je die kunt maken met alleen materialen uit de kit. Ik heb hiervoor géén aanvullende materialen gebruikt.


Op kaartje 2 heb ik met cardstock uit eigen voorraad een mat aangebracht én ik heb wat plaksteentjes toegevoegd.


Op kaartje 3 nam ik er nog een stempelset uit eigen voorraad bij (All Squared Away) en een extra inktpad.


Zoals je ziet, zijn er genoeg mogelijkheden en hoef je met een kit echt niet alleen de kaartjes te maken zoals ze voorgeschreven worden.
Welk kaartje heeft jouw voorkeur?

#stampinadventures #stepitupcards #cleanandsimplecards #simplestamping #stampinupnl #stampinupnederland #fortheguys #fortheguyscardkit #allsquaredaway #sufortheguys #suallsquaredaway #rhinestones #sustepitup #echtepostiszoveelleuker #stempelen #kaartenmaken #cardmaking #kartenbasteln 

Geen opmerkingen: