maandag 20 september 2021

Felle kleurtjes en embossingglitters

Op dit kaartje combineerde ik weer een aantal producten uit de nieuwe release van CarlijnDesign.


Eerst sneed ik uit verschillende kleuren cardstock repen uit m.b.v. de 'snijmal DL Slimline & A6 strepen'. Vervolgens legde ik de stroken terug in de mal, iets uitstekend en sneed ik ze nog een keer. Hierdoor werden de stroken wat korter.

Daarna plakte ik ze met non-permanente lijm op een velletje uit de printer om ze vervolgens met de '3D Embossingfolder Gefeliciteerd' door de stansmachine te halen.

Vervolgens haalde ik de stroken van het velletje printerpapier af en plakte ik ze op een zwarte mat, die ik maakte met de 'snijmallen Mini Slimline kaart 2'. De oplettende kijker zal zien dat ik deze ook wat ingekort heb, en dat het geen mini-slimline-formaat meer is 😉. Dit kan heel simpel door de mal eerst in zijn geheel uit te snijden en het uitgesneden vlak daarna terug te leggen in de mal en op de gewenste afmeting te snijden.



Met de set van 'stempels en snijmallen Gefeliciteerd Hoera' en embossingpoeder in de kleur Picnic Basket maakte ik de grote tekst.

#stampinadventures #carlijndesign #CarlijnDesignGastdesigner #wowembossing #embossingpoeder #kaartenmaken #cardmaking #kartenbasteln #echtepostiszoveelleuker #stempels #snijmallen 

Geen opmerkingen: