vrijdag 18 november 2022

Stampin' Hop! - November 2022: Kerstmis

Het is alweer de 3e vrijdag van de maand en dus zijn we er weer met een nieuwe Stampin' Hop!. Deze maand staat onze bloghop volledig in het teken van Kerstmis.



Ik leefde me nog een keer uit met het Lights Aglow DSP. Daarmee maakte ik al meerdere (Kerst)kaartjes dit jaar, maar ik kan er eigenlijk geen genoeg van krijgen. Het blijft zo mooi en leuk om ermee te werken!

Naast het Lights Aglow papier, legde ik nog wat andere materialen en stempelsets op mijn tafel. En daarmee ging ik heerlijk combineren. De ene na de andere variatie ontstond. Vandaag laat ik 2 kaartjes (vrijwel hetzelfde, maar allebei in andere kleurstelling) zien. 

Klik eventueel op de foto voor een vergroting.






Ben je benieuwd naar de andere variaties die ik met dit DSP maakte? Kom dan de komende dagen zeker nog eens kijken op mijn blog of mijn andere social media kanalen:

https://www.instagram.com/stampin_adventures/

www.facebook.com/stampinadventures

Voor de volledigheid even een overzichtje van de materialen die ik op deze kaartjes gebruikte:
- Lights Aglow DSP
- Celebrate with Tags stempelset (voor de teksten)
- Merriest Moments stempelset (voor het randje aan de binnenkant van de cirkel)
- Stylish Shapes Dies
- Glimmer Specialty DSP
- Cardstock Very Vanilla
- Cardstock Cherry Cobbler
- Inkt Cherry Cobbler
- Inkt Evening Evergreen
- Versamark
- Gold Embossingpoeder
- Magische Momenten stempelset (voor het strikje)


En om vandaag nog meer prachtige Kerstcreaties te zien, hop je via onderstaande links even langs bij de andere dames die ook weer hun best gedaan hebben om jullie van wat inspiratie te voorzien:

3 opmerkingen:

Ingrid Nellen zei

Dat DSP is echt fantastisch. Ik heb er ook al veel kerstkaarten mee gemaakt.

Relinde Scheepers zei

Wauw wat mooie kaartjes!

Karin's Papercraft zei

Prachtige, ingetogen kaarten. Erg mooi gedaan!