vrijdag 5 maart 2010

Dare #26 Aqua en Roze

Op de challengeblog van Daretousecolor was de opdracht van februari om een layout te maken in de kleuren Aqua en Roze. Een hele leuke kleurencombinatie en dit is wat ik ervan gemaakt heb:

(klik op de foto's voor een vergroting)


Werkwijze en materialen:
- De basis is een vel Bo Bunny Alissa Love You (achterkant), aan de randen bewerkt met Edge Distresser en Colorbox CatsEye Celadon.
- Het kader is ook uit de lijn van Bo Bunny Alissa
- De foto is afgedrukt in zwart-wit en is vastgezet met witte glitterbrads. Het midden van de foto is met Nestabilities uitgesneden, zo ook de roze rand om de foto. Op de roze rand heb ik stipjes gezet met een Copic Marker (nr BG15)
- De 'bloem' linksonder komt uit een Cut Outs vel van Bo Bunny. Deze is vastgezet met zwarte en witte eyelets. Op de 'bloem' zit een roze cirkel (wederom uit Bo Bunny papier gesneden met Nestabilities) die door de cuttlebug is gehaald met een embossingstencil. Op de roze cirkel een aquakleurig randje en daarop een afdrukje van sneeuwpoppen (clearstamp). De mutjes en sjaaltjes van de sneeuwpoppen zijn ingekleurd met een Copic Marker nr BG15.
- In de overige hoeken heb ik om het kader weer sneeupoppen gestempeld en sjaaltjes en mutsjes ingekleurd met Copic Marker BG15. - De letters van de titel zijn Thickers van American Crafts
- De journaling is geschreven met een Stabilo Fineliner

9 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind je lo helemaal geweldig geworden leuk met al die stempels er bij.
gr,Lean.

MadeByMaly zei

Wat mooi Marlieke. Ik vind deze kleurcombinatie erg mooi en zeer geschikt voor winterfoto's.

Lischa zei

Wat een ontzettende mooie layout is dit geworden zeg,ik vind hem helemaal prachtig,alles past zo leuk bij elkaar.
Toppie gedaan .
Fijn weekend
Groetjes Jolanda

Romy zei

Wat mooi zeg! Prachtig zoals het Bo Bunny papier bij de zwart-wit foto staat. Heel gaaf!

Odetta zei

Wat een schitterende lay-out!!! Alles is zo perfect bij elkaar gecombineerd en de foto is erg schattig!

Anneke zei

Wat een mooie lo!
En ik zie dat het je terug gelukt is je blog terug goed te krijgen ;)
Als je nog eens problemen hebt laat je het maar weten, dan proberen we weer te helpen!
Groetjes Anneke

femmoltje zei

heyhey

Erg leuke scrap.
Mooi gemaakt..
Ik weet niet of je alle berichtjes leest maar ik heb ook een blog maar krijg de achtergrond niet goed kun jij me helpen en vertellen hoe dit moet??

gr femke
ps kom je morgen ook scrappen??

Milnie zei

gave LO!! vind het roze helemaal te gek!

liefs

Cora zei

mooie LO zeg geen "dagelijks" kleurgebruik voor bij een winterfoto maar errug mooi!!!