maandag 1 maart 2010

Help

Update:
Allereerst iedereen heel erg bedankt voor alle tips! In het bijzonder wil ik Karin bedanken, die alles uiteindelijk voor mij heeft weten terug te vinden! Zoals jullie zien, ziet het er weer gezellig uit, haha! Ik hoop van het weekend nog wat aanpassingen te kunnen doen (en te scrappen!), maar oh wat ben ik blij dat mijn blog weer op orde is!

Zoals jullie zien, dacht ik even mijn background aan te passen, maar dat is dus mislukt! Ik ben nu van alles kwijt (mijn volgers, mijn links naar jullie etc.), waaronder de optie waarbij je al die tools in de sidebar kunt plaatsen! Wie kan mij vertellen hoe ik die weer terug kan krijgen, waarschijnlijk kom ik dan alweer een heel eind! Ook mis ik het volledige tabblad 'indeling'. Heeft iemand een idee??!!!

6 opmerkingen:

chantal zei

ik weet dat Anneke srap fun, je vindt ze bij mijn volgers dit ook eens een keertje heeft gehad.
Heb je de rest gedeleted?
ik hoop dat het snel is opgelost.
lies Chantal

Karin zei

Het lijkt dat je veel kwijt bent maar met een beetje geluk valt het mee
Je kan het beste je sjabloon op een minima sjabloon zetten. Dan ga je naar je indeling en voeg de gadget volgers weer in. Als het goed is heb je dan die weer terug
als je nog meer wilt weten dan mail je mij maar. Misschien dat we dan via mail of telefoon je blog weer in orde krijgen

Anneke zei

Hoi Marlieke,
wat vervelend he.
Heb het ooit ook eens gehad en het is geen pretje, alles op mijn blog was veranderd en ook gedeeltes weg. Ik heb het uiteindelijk ook opgelost zoals Karin zegt. Je sjabloon veranderen enzo. Als het niet lukt ofzo wil ik je zeker helpen dan mail je me maar ;)
Hoop dat het snel opgelost is
Groetjes Anneke

Ilonka zei

wat vervelend Marlieke maar ik zie dat je al een paar tips gekregen hebt om te proberen. Dat zal vast wel lukken. Anders komen alle blog vriendinnen wel in actie. Hihihih
SUCSES!!

groetjes ilonka

MadeByMaly zei

He Marlieke, wat vervelend toch. Ik heb het ook ooit gehad en heb inderdaad ook mijn blog teruggezet op het minima sjabloon. Maar helaas kon ik niet alles terug meer halen en moest ik sommige dingen toch weer handmatig invoeren. Hopelijk gaat het jou wel goed lukken.

Lischa zei

O jee Marlieke

fijn dat je je blog terug hebt,dit heb ik ook weleens gehad,dacht ook even mijn achtergrond te veranderen,wat een gedoe he.
Het zier mooi uit zo hoor