woensdag 1 augustus 2012

Layout: Fun in the Sun

Geïnspireerd door de challenge bij Dutch Dares en door deze layout bij Mirande, heb ik vandaag deze layout gemaakt:



Als basis heb ik een vel wit cardstock gebruikt. De foto's zijn eerst gemat op wit cardstock en daarna op roze cardstock. Vervolgens heb ik de foto's op dessinpapier van BasicGrey geplakt en de randjes daarvan aangezet met bruine inkt. De roze banden zijn gemaakt van linnen tape van Fabscraps.

De titel is gemaakt met Invisible Letters van Heide Swapp. Dit zijn witte letterstickers, maar je kunt ze heel makkelijk bewerken met inkt of Copic Markers. Ik heb in dit geval een bruine Copic Marker gebruikt. Als je goed kijkt, zie je dat ze niet egaal bruin kleuren, maar ze zijn zo gefabriceerd, dat als je er met inkt of stift overheen gaat, er lijntjes wit blijven. Dit geeft een speels effect. Deze keer een keer een Engelstalige titel. Ik gebruik eigenlijk altijd Nederlandstalige titels, maar Fun in the sun vond ik gewoon heel leuk klinken en wel toepasselijk op deze layout.

De bloem linksonder heb ik gemaakt met een stempel van Different Colors. Ik heb deze met embossinginkt afgedrukt en er bruin embossingpoeder overheen gestrooid. Even verhitten met de heattool en je hebt een prachtig resultaat. Ik heb de bloem met een klein witrandje rondom uitgeknipt en er vervolgens nog wat takjes onder gedaan (Stans CreaLies). De bloem is met 3D tape op de layout geplakt, waardoor hij net iets hoger is komen te liggen. Ik gebruik zelden stempels op mijn layouts. Eigenlijk zonde, want ik heb er zoveel en het kan er zo leuk uitzien....misschien toch maar vaker doen.



Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog. Inmiddels ben ik over de 100 volgers heen, wat leuk! Ik lees jullie reacties steeds met veel plezier!

Deze layout doet mee aan de volgende challenges:

3 opmerkingen:

Louise zei

Wat een gave LO Marlieke, wat je ze al groot hé.
Leuk gedaan zo met de stempel, ik hem hem ook zal het eens onthouden.

gr.LOuise

Anoniem zei

Cute layout...simple but well done. Thank you so much for sharing your talent with us on Come and Get It Challenge Blog.

KarinsArtScrap zei

o wat gave foto's Marlieke echt een schatje.

groetjes karin