zaterdag 27 mei 2017

En nog een keer in herhaling in opdracht

Goedemorgen!
In mijn vorige blogbericht vertelde ik al dat ik een kaartje wat ik gemaakt had, nog eens mocht maken, maar dan in opdracht. Dat was ook het geval bij mijn shakerkaart met spijkertjes uit dit bericht. De kaartjes zijn gemaakt in de kleuren Tranquil Tide en Lime Twist van Stampin' Up!. Het effect van de Wink of Stella Glitterbrush is een beetje moeilijk te zien. Als je op de foto's klikt. verschijnen ze wat groter in je scherm en zie je het misschien wel.






Nog een paar dagen en dan kunnen we met z'n allen volop bestellen uit de nieuwe catalogus! Mijn lijstje is veeeel te lang, ik zal eens gaan nadenken wat ik deze ronde van dat lijstje wil hebben. 
Wil je ook meebestellen? Laat het me dan weten, ik verzorg jouw bestelling graag!




11 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

Marlieke die zijn super gaaaaaaaaaaaaaaf
gr karin

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Marlieke!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je kaarten echt keileuk Marlieke.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je kaarten zijn echt keileuk Marlieke.
Lieve groetjes Miranda

Maia zei

Veeeeel te lang geleden dat ik op je blog was.
Wat een prachtige mannenkaarten met vrolijke kleurtjes heb je gemaakt!
Super gaaf!
Geniet van het zomers weekendje!
Groetjes Maia

Sarah zei

Ze zijn echt leuk!

alma.heijenk@gmail.com zei

super leuke kaartjes

Cornelie zei

Leuke set en super leuk zijn deze shaker cards!

Carmen zei

Super leuke kaarten!

manon's kaartenhoekje zei

Wow wat een super gave kaart zeg zo leuk met die spijkers erin super idee en vond heteigenlijk niets die stempel jar of love of is die het niet. Hoop dat mijn berichtje nu wel komt

Groetjes manon

manon's kaartenhoekje zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog, leuk dat je langs bent geweest en een berichtje hebt achter gelaten. Jammer dat ik er niet was anders konden we even een bakkie doen lol

Groetjes manon