donderdag 1 juni 2017

Nieuwe Catalogus Bloghop Team Utopia!

Goedemorgen! Vandaag is de lancering van de nieuwe catalogus van Stampin' Up! Vol met nieuwe stempels, dies, lint en meer en natuurlijk de prachtige nieuwe kleuren inkt! Het voordeel van demo zijn, is dat je al mag pre-orderen en dat hebben we met de demo's van Team Utopia massaal gedaan zodat we jullie nu al meteen kunnen laten zien wat er zoal in de nieuwe catalogus staat. Dat doen we in de vorm van een bloghop; onderaan dit bericht kun je via de buttons 'volgende' en 'vorige' rondhoppen bij alle deelnemende leden van Team Utopia! Geniet van al het moois! Laat je ook een reactie achter? Dat vinden we heel gezellig namelijk.

We hebben de bloghop overigens verdeeld over 2 dagen. Kom je vandaag en morgen bij iedereen kijken, dan kun je op sommige blogs een letter vinden. Met al die letters samen maak je weer kans op een leuke prijs!

Ik ging aan de slag met de nieuwe stempelset Crafting Forever en een nieuwe kleur inkt: Lemon Lime Twist. Voor het sentiment maakte ik gebruik van een stempelset die we al hadden, maar die ook in de nieuwe catalogus staat: Lift Me Up.


Ik maakte al eerder een heel andere creatie met de stempels uit de set Crafting Forever. Klik hier om die creatie te bekijken. Je ziet dan ook meteen iets van het nieuwe Color Theory DSP wat vanaf nu ook verkrijgbaar is. 

De pennen staan met z'n 3-en op 1 stempel. Door met 2 kleuren markers inkt op de stempel aan te brengen en vervolgens meerdere keren af te drukken (wel steeds even opnieuw van inkt te voorzien), krijg je dit leuke resultaat. Onderstaande foto maakt vast duidelijk wat ik bedoel:


Ik heb 3 kleuren cardstock gemat (Zwart - Wit - Lemon Lime Twist).
Op het laatst voegde ik een Glitter Enamel Dot toe. Deze zijn ook nieuw. En ja...ik heb wat gesmokkeld. Want officieel zijn de groene dots in de kleur Old Olive. Maar ze worden in verschillende kleurnuances geleverd. En ik vond deze lichte kleur prima op dit kaartje passen :-)


Ik ben blij met het resultaat! 



Het kaartje kreeg ook nog een bewerkte binnenkant:


Leuk dat je op mijn blog kwam kijken!
Wil je mijn creaties blijven volgen en op de hoogte blijven, neem dan ook eens een kijkje op mijn facebookpagina. Natuurlijk kun je je rechtsboven ook aanmelden als volger van mijn blog. 

Vanavond ga ik dan echt de eerste grote bestelling doen uit de nieuwe catalogus. Mijn lijstje is veel te lang... Je kunt nog mee bestellen als je wilt. Ik verzorg jouw bestelling graag. Als je me voor 18:00 uur je bestelling doorgeeft, heb jij ook als 1 van de eersten de beschikking over de nieuwste producten. 

Hop nu gezellig verder naar Ingrid of nog even terug naar Jacqueline door op de buttons hieronder te klikken.





Wil jij ook demo worden? Mail me voor meer info of klik op de button rechts in mijn sidebar om je meteen in te schrijven.

Bedankt voor je bezoek en veel plezier bij de rest van deze bloghop!

12 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Prachtig strak kaartje Marlieke, en zo netjes recht gestempeld!! Gaaf!

Stampin with Liz Design zei

Erg leuke kaart geworden Marlieke! Ik houd wel van de Lemon Lime Twist, erg leuk zo in combinatie met zwart!

Unknown zei

Hee Marlieke, wat een super mooi kaartje weer. Helemaal gaaf.. misschien is die set toch wel leuk... was nog niet helemaal overtuigd maar begin nu te twijfelen haha! Groetjes Marlous

Ingrid Heijnen zei

Hoi Marlieke,

Super gaaf!! Deze ga ik zeker een keer Case-en ;) Groetjes Ingrid

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Heel mooi kaartje en hele mooie set.
Groetjes Ingrid

manon's kaartenhoekje zei

hoi

super leuke en mooie kaart wat leuk zeg zo met die pennen, en wat knap gedaan zeg dat het allemaal zo mooi recht staat dat zou ik niet voor mekaar krijgen.

succes met de hop

groetjes manon

Freubelhut zei

Mooie kaart Marlieke! Creatieve groet Gerreke

Je@net zei

Super gaaf kaartje, Marlieke!

marion zei

prachtige kleurcombinatie en een mooi kaartje

Mieke zei

Zo leuk, inderdaad zelfde set, zelfde kleuren en dan zo anders. Er is met deze stempels zoveel te doen.Jouw kaart is super!

de stempelstudio zei

Leuk gedaan!

Groetjes Mijke

Klaartje zei

Mooie combi en leuk kaartje!