donderdag 24 augustus 2017

Een bloemetje voor jou

Onze buurman moest een (pittige) operatie ondergaan. Gelukkig is alles goed gegaan en is hij inmiddels weer thuis en kan hij daar verder herstellen. Ik maakte dit kaartje voor hem. Met prachtig papier uit de nieuwe najaarscatalogus van Stampin' Up! En om heel eerlijk te zijn; ik vind het papier in de catalogus niet zo mooi tot zijn recht komen. In het echt is het zoveel mooier!



De zonnebloemen heb ik uit het DSP geknipt.

Gebruikte materialen:
- DSP: Painted Autumn
- Cardstock: Garden Green, Crushed Curry, Very Vanilla
- Stempelset: Recht uit het hart
- Inkt: Early Espresso
- Overig: Iridescent Sequin Assortment



Ook de binnenkant van de kaart kreeg een zonnebloem.


Binnenkort komt er weer een bloghop van Team Utopia waarin we jullie weer allerlei producten uit de nieuwe najaarscatalogus laten zien. Houd mijn blog in de gaten.

2 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtige kaart, Marlieke!

Sarah zei

Mooie kaart. Die zonnebloem aan de binnenkant is een leuk detail. Maakt de kaart helemaal top. En kom ik al weer in je leeslijst? Heb je het geprobeerd volgen opheffen en weer volgen?