dinsdag 14 november 2017

Een bijzondere OnStage Utrecht 2017

Een iets langer berichtje dan anders. Afgelopen weekend was ik namelijk bij het OnStage evenement van Stampin' Up! in Utrecht. Voor mij extra bijzonder, omdat ik vooraf geselecteerd was om displaystamper te zijn. Dit betekende dat ik een doos vol nieuwe producten uit de komende voorjaars- en SAB-catalogus ontving en daarmee voorbeelden mocht maken, die vervolgens bij OnStage op borden gepresenteerd werden. Wat een bijzondere ervaring was dit. Een uitdaging voor mezelf op diverse vlakken, maar ik heb ervan genoten. En ook dit soort kansen die je krijgt, maken het zo leuk om Stampin' Up! demonstratrice te zijn!

Hieronder een foto van mijn presentatiebord. Mijn creaties zal ik vanaf nu hier ook in aparte blogberichtjes laten zien. Wist je dat ik ook een facebookpagina heb, waar ik mijn creaties, tips, acties en nieuwtjes deel? Ik zou het heel leuk vinden als je mijn pagina zou willen liken. Klik HIER om naar mijn pagina te gaan (opent in nieuw venster, dus dit blogbericht blijft ook staan).



Op onderstaand kaartje kun je alvast wat nieuwe producten bewonderen (dit kaartje heb ik niet gemaakt voor het OnStage evenement, maar wel met de materialen die ik nog over had). Het lint, de washitape over het lint en de bloemetjes-stempels, zijn nieuwe materialen die je binnenkort in de voorjaarscatalogus kunt vinden.


Zoals je op bovenstaande foto kunt zien, heb ik ook een bijpassend envelopje gemaakt.

Hieronder zie je dat ik ook de binnenkant gedecoreerd heb:


En tot slot nog een foto waarop de diepte wat beter te zien is:



Binnenkort heb ik de nieuwe voorjaarscatalogus in huis. Wil jij ook een exemplaar ontvangen? Laat het me even weten, dan noteer ik je naam alvast.

4 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat gaaf om zo vroeg al met al het nieuws aan de slag te kunnen gaan! Ziet er super uit! Groetjes, Gerrina

Stampin with Liz Design zei

Je presentatiebord ziet er heel goed uit! Heerlijk om met nieuwe goodies aan de slag te mogen!

Rosina zei

Wat een geweldige creaties heb je gemaakt voor op het SU presentatiebord Marlieke...
Zo leuk om als eerste met die nieuwe materialen aan de slag te geen...Heel mooi de birthday kaartjes...mooie tekststempels...
groetjes Rosina

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Je presentatie bord was er een om trots op te zijn!!